کد خبر : 1756384 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 00:11 | 22.5K بازدید | 15 دیدگاه

پرسپولیس را هم شکست می‌دادیم اتفاقی رخ نمی‌داد

نظرزاده: جام حذفی برای ما اولویت نبود

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: در حال حاضر پرسپولیس بهترین تیم آسیا است توان ما همین بود بازیکنان هرچه داشتند، گذاشتند.

نظرزاده: جام حذفی برای ما اولویت نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا نظرزاده بعد از شکست 4 بر یک پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی برای تیم ما بود، سعی کردیم از تمام نفرات‌مان استفاده کنیم چون شنبه در لیگ دسته دوم بازی سنیگنی داریم و 2-3 بازی سخت و سنگین در لیگ دو پیش‌رو داریم. از قبل تمرکزمان روی مسابقه با اترک بجنورد بود امیدوارم توانسته باشیم از شایستگی‌های فوتبال بوشهر دفاع کرده باشیم.

 

وی افزود: حد و توان ما مقابل نایب قهرمان آسیا همین بود. در حال حاضر پرسپولیس بهترین تیم آسیا است توان ما همین بود بازیکنان ما هرچه داشتند، گذاشتند. امیدوارم از شایستگی‌های فوتبال بوشهر دفاع کرده باشیم.

 

سرمربی شاهین بندرعامری در مورد اینکه در 15 دقیقه پایانی مسابقه از نظر بدنی مقابل پرسپولیس کم آوردید و این مسئله قابل پیش‌بینی بود، گفت: در پرسپولیس وقتی بازیکنی تعویض می‌شود کیفیت بازیکن اصلی و ذخیره تغییر چندانی ندارد اما در تیم ما وقتی بازیکن خوب‌مان بیرون می‌رود شاید بازیکن ذخیره نتواند آن کیفیت نفر اصلی را داشته باشد. این باعث می‌شود که در دقایق پایانی و بعد از تعویض‌ها تیم‌مان افت کند. اما دلیل اصلی تعویض بازیکنان‌مان بازی خیلی مهم در سه روز آینده بود. مقابل پرسپولیس هر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد برای‌مان مهم نبود. در بازی مقابل این تیم انگیزه داشتیم و می‌خواستیم از فوتبال لذت ببریم ولی بازی لیگ دو برای‌مان خیلی مهم‌تر است.

 

نظرزاده در مورد اینکه بهتر نبود مقابل پرسپولیس تلاش بیشتری انجام می‌دادید، گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم، تمام توان تیم ما همین بود. دریانوردی بازیکنی که گل زد دیگر بیش از این نمی‌توانست در زمین بدود. نمی‌توانم ریسک کنم و این بازیکن را داخل زمین بگذارم و کشیدگی عضله برایش رخ بدهد و بازی مهم شنبه را از دست بدهد. اگر منطقی فکر کنید ما پرسپولیس را هم می‌بردیم اتفاق خاصی رخ نمی‌داد فکر می‌کنید می‌گذارند شاهین بندرعامری قهرمان شود. ما تلاش‌مان را کردیم. حد و توان ما همین است. 

 

وی در مورد اینکه بهتر نیست بیشتر اعتمادبه‌نفس داشته باشید، عنوان کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم تازه داشتند راه می‌افتادند که بازی یک بر یک بود اما وقتی داور آن پنالتی را گرفت بازیکنان ما وا رفتند. دقیقه 60 پنالتی گرفته شد که فکر می‌کنم پنالتی نبود. البته من از این فاصله دور نمی‌توانم درست تشخیص دهم داور می‌توانست پنالتی نگیرد ولی گرفت. جمع کردم تیم در آن شرایط سخت می‌شود. توان بدنی پرسپولیسی که یک روز در میان در آسیا بازی می‌کند را نمی‌توانید با تیم ما مقایسه کنید نه فقط تیم ما بلکه با بازیکنان لیگ دویی؛  صالح بهترین بازیکن لیگ دو است، بهترین گلزن است او را در یک ربع آخر مسابقه به میدان آوردیم می‌دانستیم آنها هم خسته می‌شوند اما توان بازیکنان ما بیشتر نبود، توان ما همین است. شما فکر می‌کنید بازیکن دیگری داشتیم که به زمین نفرستادیم؟ کل بازیکنانی که در تیم ما توان بازی داشتند بازی کردند. 

 

سرمربی شاهین بندرعامری در مورد اینکه به خاطر هزینه‌هایی هک در لیگ دو کرده‌اید بازی با پرسپولیس را جدی نگرفتید، گفت:‌وقتی در قرعه‌کشی به پرسپولیس برخوردیم مدیر باشگاه به من زنگ زد و گفت جام حذفی برای ما اصلاً مهم نیست. رک به من گفت هفته پیش هم به بازیکنان گفت. اول اینکه ما تابع باشگاه هستیم، دوم اینکه اگر تیم صعود کند من مطرح می‌شوم. اگر تیم را به لیگ یک بیاورم سال آینده چه تیمی به من پیشنهاد می‌دهد؟ الان مربی تیم قشقایی که پرسپولیس را شکست داد، کجاست؟ اگر تیم سوم را چهارم کنم هنر نکردم اما اگر این تیم را به رده دوم بیاورم هنر کرده‌ام و اگر این کار را نکنم باید به خانه بروم.

 

نظرزاده تأکید کرد: من بازی دوم به این تیم آمده‌ام وگرنه در ابتدا می‌گفتم اصلاً در جام حذفی شرکت نکنیم. فصل بعد اگر تیم را برای صعود بسته باشم در جام حذفی شرکت نمی‌کنیم. در جام حذفی تیم‌هایی مثل شهرداری ماهشهر و ... که به مراحل بالای جام حذفی رسیده باشند لیگ را از دست می‌دهند، اصلاً بروید تحقیق کنید. فصل گذشته شهرداری ماهشهر با ایران جوان در کورس صعود بودند اما وقتی شهرداری ماهشهر صعود کرد تیم رها شد چون مثلاً ما سه روز دیگر باید با تیم اترک بازی کنیم، سه روز دیگرش باید به تهران برویم بازی عقب افتاده با نیروی زمینی را انجام بدهیم و بعد هم باید به قزوین برویم با تیم قزوین بازی کنیم یعنی در 12 روز سه بازیکن سنگین دارد. میلاد دریانوردی باید سه روز دیگر ریکاوری شود.

 

وی تصریح کرد: آیا بازیکنان استانی می‌توانند در دو روز ریکاوری شوند؟ اصلاً امکاناتش را داریم؟ استخر داریم؟ ماساژور که باید التماس کنیم. امکانات باشگاهی نداریم من که نمی‌توانم ریسک کنم الان یک بازیکن من هر دو پایش گرفته و باید با آمبولانس او را به خانه ببریم. شنبه کدام بازیکن را باید جای او بگذارم؟ فکر می‌کنید 2 روزه به لیگ برمی‌گردد. همین که بازیکنان‌مان مقابل پرسپولیس لذت بردند و فهمیدند حد توانایی‌شان چقدر است برای من کافی است.

 

وی افزود: باشگاه که مشکلی نداشت و از همان اول دستم را باز گذاشت که جام حذفی برایش مهم نیست. ما در بازی با استقلال ملاثانی که بازی کردیم و بردیم 6 بازیکن اصلی‌مان را نبردم میلاد دریانوری را نبردم خدا به ما کمک کرد. سه بازیکن فیکس ما در آن مسابقه 18 ساله بود ولی خدا کمک کرد و بردیم. 

 

به گزارش فارس، در پایان نشست خبری یکی از مسئولان تیم شاهین بندر عامری گفت: ما تنهاترین تیم استان هستیم در مرحله قبلی جام حذفی استقلال ملاثانی را شکست دادیم و با افتخار به استان برگشتیم هیچ مسئولی به ما یک خسته نباشید نگفت در هیچکدام از بازی‌های ما هیچ مسئولی از تنگستان حاضر نمی‌شود اما امروز چون با پرسپولیس بازی داشتیم در آن بالا مسئولان زیادی نشسته بودند.

دیدگاه‌ها