کد خبر : 1756429 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

جهرمی باید باسیاست تر وارد می‌شد 

فریبا: باید روی قهرمانی جام حذفی متمرکز باشیم

پیشکسوت استقلال می گوید کری خوانی وزیر ارتباطات هیچ مشکلی ندارد ولی او به لوگو باشگاه توهین کرده است.

فریبا: باید روی قهرمانی جام حذفی متمرکز باشیم 

به گزارش ورزش سه، بهتاش فریبا در مورد اوضاع استقلال بعد از شکست در دربی گفت: شرایط کمی برای قهرمانی سخت شده اما کاملا هم ناامید نیستیم. حسن فوتبال به این است که تکلیفش روشن نیست . بارها در طول تاریخ فوتبال شاهد اتفاقات غیرقابل پیش بینی بودیم. ما هنوز هم به قهرمانی امید داریم و باید تمرکزمان را برای اینکه سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم روی جام حذفی بگذاریم چون این بخش خیلی مهمی برای فوتبال است هم به جهت شخصیت باشگاه و هم به جهت اقتصادی و مالی.


او در همین باره ادامه داد: تیم هایی که به آسیا می روند و نتیجه می گیرند و به مراحل بعدی صعود می کنند پول خوبی گیرشان می آید و این موضوع  می تواند به ما کمک کند.


فریبا در خصوص حواشی پیش آمده بین وزیر ارتباط و فرهاد مجیدی گفت: من فکر می کنم که هوادار هر تیمی حق خوشحالی بعد از برد تیمش را دارد. در کابینه دولت هم خیلی نفرات هستند که آبی هستند و خیلی نفرات هم  قرمز هستند آن ها می توانند حتی به بچه های تیمشان پاداش بدهند و آن ها را تشویق کنند یا حتی سر تمرین تیم محبوبشان بروند تا این جای مسئله هیچ ایرادی ندارد. ایراد بزرگ اینجاست که شما لوگوی باشگاه ما را مورد اشاره قرار دادید و این موضوع طبیعتاً باعث ناراحتی هوادارا ما می شود  و عکس العمل هایی هم انجام شده است.


من اینستاگرام ندارم ولی شنیدم که هجمه بسیار زیادی راه افتاده و من فکر می کنم که اگر آقای جهرمی یک مقدار با سیاست تر وارد می شد و تبریک می گفت هیچ مسئله ای اتفاق نمی افتاد ولی ایشان حق ندارد به لوگویی که در ایران هیچ کس به آن نرسیده توهین کند.


پیشکوست استقلال در مورد ادعای برخی مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی از بازیکنان اصلی در بازی با ذوب آهن به امید برد در دربی استفاده نکرد و آن دیدار را هم واگذار کرد گفت: به نظر من فرهاد مجیدی نمی‌توانست از خیلی از بازیکنان استفاده کند چون استقلال در ظرف ۱۲ روز ۵ بازی خیلی سنگین در آسیا انجام داد. شما اگر فوتبالیست باشی و در آن آب و هوا  بازی کرده باشی میدانی که چقدر کار کردن سخت است. به نظرم فرهاد اصلا از نفرات ذخیره استفاده نکرد و از نفراتی که توان بالاتری داشتند استفاده کرد. برای این که روی تیم ما فشار زیادی بود و تمام تیم های دنیا همین گونه هستند‌. من تجربه این را دارم که اصولاً تیم‌هایی که از آسیا برمی‌گردند نفراتش کم انگیزه می شوند.


فریبا در پایان افزود: من گفته بودنمم بازی با  ذوب آهن سخت ترین بازی استقلال است. بعد از اینکه بازیکنان از آسیا برمی‌گردند به دلیل اینکه آنجا دنبال دیده شدن و ترانسفر شدن هستند کم انگیزه تر می شوند و اینکه  که برگردی و به فاصله کمی بازیکنی دیگر آن انگیزه را نداری و این اتفاق افتاد. انشالله استقلال در جام حذفی ذوب آهن را شکست دهد.

دیدگاه‌ها