کد خبر : 1756433 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:20 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: اطلاعی از استعفای آقای کمالوند ندارم

در بازی ما با پیکان کمک داور چهارم که وظیفه اصلی اش این است که تعویض ها را انجام دهد از فاصله ۵۰ متری را تشخیص داد و پنالتی گرفت

جلالی: اطلاعی از استعفای آقای کمالوند ندارم 

به گزارش ورزش سه، سایپا که در رده پانزدهم جدول قرار دارد با شکست در برابر پیکان شرایط بدتری نسبت به گذشته پیدا کرد .


ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش سایپا که در این بازی هم موفق به گلزنی شد  در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی خوبی بود ما می  توانستیم سه امتیاز را بگیریم و از قبل تمرینات بسیار خوبی انجام داده بودیم اما شانس با ما یار نبود و متاسفانه نشد کارمان را به نحو احسن انجام دهیم.


او در مورد قضاوت داور در این بازی ادامه دادظ:  ما بعضی اوقات واقعا داوری ضرر کردیم. در بازی با نساجی داور پنالتی را تشخیص نداده و  در بازی ما با پیکان کمک داور چهارم که وظیفه اصلی اش این است که تعویض ها را انجام دهد از  فاصله ۵۰ متری را تشخیص داد و پنالتی گرفت .این این هم برای من جای سوال است ولی بهتر است که باز هم  کارشناسان نظر دهند. از سمت  داوری ضرر کردیم و نتوانستیم از امتیاز میزبانی مان در بازی به این مهمی استفاده کنیم. بازی خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم ولی شانس با ما یار نبود. در کل به نظرم داوری باعث شد که نتوانیم سه  امتیاز را بگیریم.


بازیکن سایپا که در دیدار با پیکان گل زد و همانند دیدار با ماشین سازی گلش بی ثمر شد گفت: لطف خدا بوده که توانستم دو هفته پیاپی گل بزنم و کمک بچه ها بوده که من توانستم ضربه آخر را بزنم ولی به نوعی بی ثمر بوده است .
دفاع چپ نارنجی پوشان در خصوص استعفا فراز کمالوند عنوان کرد: من در این خصوص صحبتی ندارم و اطلاع دقیقی از جزئیات ماجرا ندارم.


جلالی در پایان در مورد اینکه اوضاع ساپیا بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر افزود: من فکر می کنم ۸ خرداد با فولاد بازی داریم و قبلش فرصت داریم که تمرینات خوبی را انجام دهیم.  ۸ هفته باقی مانده و ما تمام تلاشمان را می کنیم. بازی با پیکان تمام شده و تمرکز ما روی بازی با فولاد است. ما در این دیدار میزبان هستیم و باید بجنگیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم و  بعد یک وقفه ایجاد می شود و با برنامه ریزی بهتر می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

دیدگاه‌ها