کد خبر : 1756466 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:03 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

اخراج افشین قطبی فعلا منتفی شد

افشین قطبی، سرمربی ایران شاغل در لیگ چین فعلا در سمت خود ابقا شده است.

اخراج افشین قطبی فعلا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم گانگژو لاینز که در فصل جدید با عنوان شیرهای گوانجو در لیگ چین فعالیت می کند نتایج مناسبی در هفته های ابتدایی فصل کسب نکرده، این بحث در فوتبال چین داغ شده که افشین قطبی، سرمربی این تیم که از 5 مسابقه اول خود تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده از سمت سرمربیگری گانگژو لاینز  اخراج خواهد شد؛ اگرچه او از محبوبیت بالایی در نزد هواداران برخوردار است.

 

با این حال در جلسه شب گذشته مدیران باشگاه گانگژو لاینز تصمیم بر این شد که فعلا قطبی در سمت خود ابقا شود و او در وقفه یک ماهه ای که در لیگ چین برای انجام مسابقات ملی رخ می دهد باید سطح تیم خود را بالاتر ببرد.

 

قطبی و تیمش در فصل جدید کاملا ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شده اند به خصوص این که آنها از نظر بودجه شرایط بهتری نسبت به سال گذشته پیدا کرده و هدف باشگاه کسب 10 امتیاز از 5 بازی اول بود که این هدف گیری به بار ننشسته است. همچنین شایعات مربوط به حضور آندره آ استراماچونی و جانشینی او به جای افشین قطبی تکذیب شده و گفته می شود که این مساله از سوی ایجنت این مربی در ایتالیا مطرح شده و صرفا یک موضوع رسانه ای بوده است.

 

با توجه به اینکه مالک باشگاه گانگژو لاینز هنوز جانشینی برای قطبی در نظر نگرفته او باید از پس مشکلات بر بیاید اگرچه تیمش در شروع دوباره مسابقات، دو بازی بسیار سخت در پیش خواهد داشت. آن ها در خرداد ماه آینده باید دو بازی بعدی خود را مقابل شنزن و شاندونگ لنونگ قرار بگیرد؛ شنزن تیمی است که مرتضی پورعلی گنجی را به عنوان مدافع وسط در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها