کد خبر : 1756490 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:42 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

این پرسپولیس واقعا تیم با کیفیتی است

نظرزاده: بعد از پنالتی مقاومت ما شکست

شاهین بندر عامری شب گذشته در دیدار با پرسپولیس و در نیمه اول به نتیجه خوب یک بر یک دست یافت اما در نیمه دوم 3 گل از حریف خورد و حذف شد.

نظرزاده: بعد از پنالتی مقاومت ما شکست

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه دقایق کوتاهی با رضا نظرزاده، سرمربی تیم شاهین بندرعامری صحبت کردیم. مربی ای که در قامت بازیکن بازی در برابر پرسپولیس را تجربه کرد. به خصوص در مسابقه ای که شاهین بوشهر در استادیوم شهید بهشتی بوشهر 4 گل به تیم پرسپولیس زد.

 

*به عنوان اولین سوال؛ چه شد که تیم در نیمه اول به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت اما در نیمه دوم 3 گل دیگر خورد؟

پرسپولیس تیم خوب و با کیفیتی است. به معنی واقعی کلمه. آنها هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی تیم ایده آلی هستند و بی جهت نیست که در چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده اند. به جرات می توانم بگویم این پرسپولیس در یکی دو دهه اخیر بهترین تیم است. من به عنوان بازیکن جلوی پرسپولیس بازی کرده ام. به خصوص پرسپولیسی که چهار بر صفر در برابر ما شکست خورد. نحوه لمس توپ و گردش توپ در این تیم عالی است. مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در خط حمله جابجایی های متوالی داشتند و این کار را برای مدافعان میانی ما سخت کرده بود. با این حال من از تلاش شاگردانم در این بازی راضی هستم و به آنها خسته نباشید و به تیم حریف تبریک می گویم. ما چند روز بعد دیدار حساسی در برابر اترک بجنورد پیش رو داریم و به چند بازیکن اصلی تیم استراحت داده بودم. چند بازیکن هم در این بازی خسته شدند و فکر نمی کنم برای بازی بعدی به گونه ای آنها را ریکاوری کنیم که بتوانند به ما کمک کنند. با این حال در نیمه اول مقاومت خوبی در برابر پرسپولیس داشتیم. همه هدف ما این بود در کناره ها به تیم پرسپولیس فضا ندهیم. در نیمه دوم به نظر پنالتی ای که برای تیم پرسپولیس گرفتند پنالتی نبود. این پنالتی مقاومت تیم ما را شکست و بعد از این گل نتواستیم ریکاوری خوبی از نظر روحی و روانی داشتیم و به بازی برگردیم و گل سوم و چهارم را هم خوردیم. با این حال این بازی یک تجربه خوب برای بچه های ما بود. به آنها خسته نباشید می گویم و به تیم پرسپولیس هم تبریک می گویم.

 

*خب اگر فکر می کردی پنالتی پرسپولیس درست نیست چرا به آن اعتراض نکردی؟

من اصلا اعتراض کردن به داور را دوست ندارم. معتقدم تیمم باید در زمین اینقدر خوب بازی کند که نیاز به اعتراض به داوری نباشد. بر فرض که با اعتراض به داوری یک تصمیم به سود ما گرفته شد آیا این اتفاق خوبی است؟ حرف ما این است که نه باید حق ما تضییع شود و نه حق تیم حریف. اشتباه داوری نه باید علیه ما باشد و نه علیه تیم حریف. البته تا دلتان بخواهد در لیگ 2 و حتی لیگ یک که من حضور داشتم انواع و اقسام داد و بیدادها و اعتراض ها را در کنار خط شاهد هستیم و متاسفانه ملاک ارزشیابی مربی در لیگ های پایین تر شده است. این شیوه را دوست ندارم و امیدوارم چیزی که به بازیکنان یاد می دهم فوتبال و رقابت در سایه رعایت بازی جوانمردانه باشد که در همه جان جهان روی آن تاکید می شود.

 

*راستی وضعیت تیمتان در لیگ 2 به چه صورت است؟ شانس دارید که به لیگ برتر صعود کنید؟

مس شهر بابک وضعیت خود را به طور کامل از دیگر مدعیان جدا کرده. به حضور بازیکن غیر مجاز در ترکیب تیم نفت امیدیه معترض شدیم و اگر کمیته انضباطی به این موضوع در سایه عدالت و قانون رسیدگی کند ما شانس خواهیم داشت که چالش صعود به لیگ یک را تجربه کنیم. البته باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم. از جمله بازی پیش رو با اترک بجنورد.

 

 

*و حرف پایانی

تشکر می کنم از شما به خاطر بهایی که به تیم های لیگ دویی و مربیان حاضر در این لیگ می دهید. خیلی خوشحالم از اینکه تیم ما در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با تیم پرسپولیس بازی کرد و به یک تجربه خوب دست پیدا کرد. در این بازی شاگردانم به طور حتم متوجه تفاوت سطح کیفی و نوع بازی خوب تیم حریف چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی شدند. ما باید به نتیجه این بازی احترام بگذاریم واقعیت ها را قبول کنیم و با تحسین تیم حریف بیشتر تلاش کنیم و کیفیت خود را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها