کد خبر : 1756493 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:55 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع راست و یک هافبک بزرگ

چالش بزرگ ناگلزمن؛ بایرن پرستاره تر می شود؟

یولیان ناگلزمن سرمربی جدید بایرن پس از مشورت با مدیر ورزشی باشگاه باید در مورد نقل و انتقالات تابستانی به جمع بندی نهایی برسد.

چالش بزرگ ناگلزمن؛ بایرن پرستاره تر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش و بعد از اینکه هانسی فلیک اعلام کرد که در پایان این فصل از بایرن جدا خواهد شد، مدیران بایرن اعلام کردند که مربی جوان لایپزیش فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

در بیانیه این باشگاه آمده بود:« بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. سرمربی 33 ساله متولد باواریا از تاریخ 1 جولای امسال و پیش از آغاز فصل جدید از لایپزیش به بایرن منتقل خواهد شد.»

 

 

1601258

 

 

ناگلزمان قراردادی 5 ساله با رکورددار قهرمانی در آلمان امضا کرده است که تا 30 ژوئن سال 2026 اعتبار دارد.

 

ناگلزمن البته می داند که در بایرن کار دشواری پیش رو خواهد داشت چرا که تکرار افتخارات سرمربی قبلی به هیچ عنوان ساده نخواهد بود. بایرن با فلیک فصل 20-2019 فاتح همه جام ها شد و برای اولین بار در تاریخ باشگاه بود که چنین اتفاقی رخ می داد.

 

 

1602755

 

 

مربی جوان در قدم اول با میرو کلوزه مربی تیم زیر 23 ساله های بایرن قطع همکاری کرد. میروسلاو کلوزه در پایان فصل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد و سپس گفته شد این اتفاق در مورد یکی دیگر از مربیان بایرن نیز تکرار شده است.

هرمان گرلند یک افسانه واقعی در باشگاه بایرن‌مونیخ محسوب می‌شود و از زمان لوئیس فن خال در این تیم حضور داشته است. گرلند 56 ساله مجموعا 12 سال در بایرن مونیخ حضور داشت و به ستاره‌هایی نظیر فیلیپ لام، داوید آلابا، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر کمک کرد که به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

بازیکن سابق بوخوم بعد از تاثیر گذاری فوق العاده خود طی سال‌های اخیر به یک اسطوره در این باشگاه تبدیل شد اما شواهد حاکی از آن است که او با وجود داشتن قرارداد تا 2022 مجبور به جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل خواهد بود

 

 

1529410

 

 

قدم بعدی به نقل و انتقالات مربوط است. بایرن برای تقویت خود به یک مدافع راست و نیز یک هافبک باکیفیت نیاز دارد. برای این مهم، ناگلزمن باید با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه مشورت کند و در نهایت مدیر است که تصمیم نهایی را در مورد تقویت تیم با ستاره های جدید خواهد گرفت.

این دقیقا همان مشکلی بود که باعث شد فلیک از بایرن جدا شود. اختلاف نظر فلیک و صالح حمیدزیچ در ماه های اخیر حواشی زیادی برای بایرن ایجاد کرد ولی به نظر می رسد ناگلزمن با صالح حمیدزیچ هماهنگ تر خواهد بود.

برای خط میانی آنها باید تصمیم بگیرند که تولیسوی 26 ساله را به فروش برسانند یا خیر و اینکه میکل کوزیانس 21 ساله می تواند نقش مهمتری در فصل پیش رو ایفا کند یا باید به دنبال خرید بازیکن بزرگ بود.

 

 

1547035

 

 

همچنین وضعیت نیکولاس زوله و کومان نیز نامشخص است.

زوله تا 2022 قرارداد دارد و هنوز در مورد تمدید قرارداد او حرفی به میان نیامده است. زوله و ناگلزمن از دوران مربیگری ناگلزمن در هوفن هایم با یکدیگر سابقه همکاری دارند ولی مربی جدید بایرن می داند که در نهایت نظر صالح حمیدزیچ است که تعیین کننده خواهد بود. در واقع اوست که مشخص می کند زوله باید پیشنهاد تمدید دریافت کند یا برود.

 

دیدگاه‌ها