کد خبر : 1756538 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:47 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

شهرداری آستارا یک – چوکای تالش یک 

لیگ یک / چوکا دوباره برد را پس زد

مصاف دو تیم گیلانی در بازی آغازین هفته ی بیست و پنجم لیگ یک با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه شهرداری آستارا 32 امتیازی و چوکا 25 امتیازی شد.

لیگ یک / چوکا دوباره برد را پس زد 

به گزارش "ورزش سه"، دربی گیلان در استادیوم وحدت شهر آستارا برگزار شد به این بهانه که ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و ضرروتی وجود ندارد که بازی ها زیر نور برگزار شود. تیم چوکا که در بازی پیشین خود و در غیاب مهدی پاشازاده صدرنشین یعنی مس کرمان را متوقف کرده بود در این بازی هم زودتر از حریف به گل رسید. حمید خدابنده لو در دقیقه ی 40 بازی شادی را به اردوی تیم چوکای تالش به ارمغان آورد و این تیم نیمه ی نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برد. 

 

و اما شهرداری آستارا که هفته های متمادی است شکست می خورد و به همین بهانه 15 درصد از قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کسر شد نیمه ی دوم برای جبران وارد میدان شد تا اینکه در دقیقه ی 75 بازی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. گل تیم شهرداری آستارا از روی نقطه ی پنالتی و توسط رضا فخری به ثمر رسید. قهرمان نیم فصل بازی ها مدیون امتیازاتی است که در دور رفت بازی ها به دست آورده، در غیر اینصورت با روند نتیجه گیری در دور برگشت اکنون یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی پایین تر بود. در ادامه تلاش دو تیم برای ایجاد تغییر در نتیجه بازی بی ثمر بود و این دیدار با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید. 

 

چوکای تالش با این تساوی 25 امتیازی شد اما هنوز در منطقه ی امن قرار دارد. در صورتی که قشقایی در برابر مس کرمان تن به شکست دهد چوکای تالش هم چنان در نقطه ی امن باقی خواهد ماند. این دومین هفته ی متوالی است که چوکای تالش ابتدا گل برتری را به ثمر رساند اما در ادامه نتوانست این روند را حفظ کند و در نهایت با نتیجه مساوی به کار پایان داد. مهدی پاشازاده به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در روزهای اخیر در کنار تیمش باشد اما خوشبختانه روند بهبودی برای او حاصل شده است و در هفته های پیش رو روی نیمکت تیم چوکا خواهد نشست.

دیدگاه‌ها