کد خبر : 1756548 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:37 | 35.8K بازدید | 2 دیدگاه

جنجالی ترین بازی حذفی در اراک (عکس)

دیدار تیم های آلومینیوم و تراکتور به جنجالی ترین شکل ممکن انجام شده و به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که همه نگاه ها به نیمکت دو تیم بود؛ جایی که علیرضا منصوریان و رسول خطیبی باید مقابل تیم های سابق خود قرار می گرفتند؛ پیروزی یک تیم و حذف تیم دیگر به هیجان انگیزتر شدن این دیدار افزوده بود اما کسی تصور تنشی که در طول بازی شاهد بودیم را نداشت.

 

آلومینیوم این دیدار را با گل های هوشمند و مجیدی (پنالتی) با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند. در نیمه اول اتفاق های داخل و کنار زمین حالت تقریبا متعادلی داشت اما به نظر می رسید که تداوم چنین بازی درگیرانه ای به جنجال های بیشتری بیانجامد. همرنگ در نیمه اول 4 بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

 

پیش از شروع نیمه اول دوم اما جنجالی بزرگی را شاهد بودیم؛ درگیری لفظی دو سرمربی پیش از شروع 45 دقیقه نیمه دوم، اخراج هر دو را به همراه داشت. اتفاقی که باعث بالا رفتن تنش در داخل زمین هم شد؛ به گونه ای که در پایان 90 دقیقه شاهد بیرون آمدن 11 کارت زرد از جیب داور بازی بودیم؛ کارت هایی که 2 مورد آن سهم هادی محمدی بود که با دریافت اخطار دوم در دقیقه 57 از زمین بازی اخراج شد.

 

هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر شدیم، جنجال در داخل زمین بیشتر شد و تقریبا بعد از هر خطایی شاهد درگیری لفظی و فیزیکی بازیکنان دو تیم بودیم؛ درگیری هایی که چند مورد آن به حدی بود که همرنگ مجبور به توقف بازی برای چند دقیقه شد. این درگیری ها و تنش ها در کنار زمین هم مشاهده می شد و داور بازی بدنساز تیم تراکتور را هم در نیمه دوم با کارت قرمز جریمه کرد.

 

به این ترتیب در پایان بازی آلومینیوم و اراک شاهد بیرون آمدن 11 کارت زرد و 4 کارت قرمز از جیب داور بازی بودیم. 6 بازیکن آلومینیوم در این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کردند و سهم تراکتوری ها از کارت های زرد داور 5 عدد بود. این دیدار 4 اخراجی هم داشت تا با مجموع 15 کارت، به جنجالی ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تبدیل شود.

 

 

1603410

 

1603411

 

1603413

 

1603412

دیدگاه‌ها