کد خبر : 1756589 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:14 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه یک – خوشه طلایی یک  

لیگ یک / فرار خوشه طلایی از شکست در ارومیه

دیدار حساس نود ارومیه و خوشه طلایی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، در حالی که نود برای ماندن و خوشه طلایی برای صعود به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند.

لیگ یک / فرار خوشه طلایی از شکست در ارومیه   

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این بازی صحبت از لغو آن به میان آمده بود به این خاطر که 12 بازیکن تیم نود ارومیه به کرونا مبتلا شده بودند. مخالفت سازمان لیگ با لغو این دیدار در نهایت موجب شد تا دو تیم امشب در چارچوب هفته ی بیست و پنجم بازی ها در ارومیه به میدان بیایند. 

 

خوشه طلایی بد موقعی به نتیجه مساوی دست یافت چرا که اگر این بازی را می برد 39 امتیازی و به جمع مدعیان ملحق می شد. خوشه طلایی در دو بازی اخیر مس کرمان و شهرداری آستارا را شکست داده بود اما در این بازی حریف تیم در حال سقوط نود ارومیه نشد. این نتیجه نشان می دهد تیم های مدعی در برابر تیم های قعر جدولی نمی توانند خود را از پیش برنده بدانند. 

 

نود ارومیه در این بازی در دقیقه 18 توسط تورج آقایی به گل رسید و شاگردان وحید بیاتلو زمان زیادی برای جبران نتیجه ی بازی داشتند و در نهایت تلاش های آنها برای زدن گل تنها یک بار جواب داد. آنهم در دقایق پایانی بازی. نکته ی جالب این بازی رویارویی وحید بیاتلو با تیم سابقش بود. مربی جوانی که با نتیجه گیری خوب در تیم نود ارومیه مطرح شد و فصل گذشته به تراکتور و در ادامه ماشین سازی رفت اما یک بار دیگر به لیگ یک برگشت و رهبری تیم خوشه طلایی را برعهده گرفت. این نتیجه موجب 23 امتیازی شدن میزبان و 37 امتیازی شدن تیم مهمان شد. همان طور که اشاره شد نود برای نزدیک به منطقه ی امن و خوش طلایی برای نزدیک شدن به منطقه ی صعود به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشتند اما در نهایت نتیجه ای که در این بازی رقم خورد مساوی یک بر یک بود.

دیدگاه‌ها