کد خبر : 1756593 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:24 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گریز فولاد از شگفتی با گل های بزرگ

تیم فولاد با کسب پیروزی مقابل قشقایی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

گریز فولاد از شگفتی با گل های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد خوزستان و قشقایی شیراز برگزار کننده یکی از سه دیدار باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی بودند؛ این دیدار از ساعت 19:15 به میزبانی تیم قشقایی در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد.

 

فولاد که فصل گذشته با قبول شکست از فجرسپاسی شیراز در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت های جام حذفی کنار رفته بود، در بازی امروز هم با گل دقایق ابتدایی قشقایی غافلگیر شد. این گل را محمد خادمی در دقیقه 19 به ثمر رساند.

 

شاگردان داریوش هرمزی موفق به حفظ نتیجه در نیمه اول شدند تا برنده راهی رختکن شوند اما فولاد که نمی خواست به این زودی ها از جام حذفی کنار برود در نیمه دوم با چهره تهاجمی تری وارد زمین شده و موفق شد با زدن دو گل و کسب پیروزی مقابل میزبان خود، از تکرار تراژدی فصل گذشته در جام حذفی جلوگیری کند.

 

1603448

 

شروین بزرگ، ستاره تیم فولاد در این دیدار بود. او خیلی زود در هفتمین دقیقه از وقت های نیمه دوم سانتر احمد عبدالله زاده را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه کار، بار دیگر این شروین بزرگ بود که برای فولاد گلزنی کرد. گل دوم فولاد در دقیقه 76 به شکلی مشابه گل اول و روی سانتر عبدلله زاده و ضربه سر بزرگ به ثمر رسید  تا فولاد با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

 

گفتنی است که فرشاد احمدزاده، هافبک تیم فولاد در جریان درگیری نیمکت های دو تیم از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی از همراهی فولاد محروم شود.

دیدگاه‌ها