کد خبر : 1756596 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پور: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم

هافبک استقلال مدعی است که نمایش این تیم در دیدارهای قبلی هم خوب بوده و آنها تنها با بدشانسی از کسب نتیجه دور مانده بودند.

مهدی پور: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال درباره برد تیمش مقابل ذوب آهن گفت: دو بازی نتایج خوبی نگرفته بودیم و علیرغم اینکه مستحق این مساله نبودیم. در این بازی مقابل تیم خوب ذوب آهن قرار گرفتیم. قرعه سختی برای ما بود. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. ذوب آهن تیم خوب و بابرنامه ای بود. سعی داشتند منافذ حمله ما را ببندند اما خدا را شکر به نتیجه رسیدیم.

 

وی در واکنش به سوالی درباره دلیل افت این تیم بعد از لیگ قهرمانان گفت: ما افتی نداشتیم. شکل بازی ما با توجه به موقعیت هایی که شکل دادیم خوب بود اما در نتیجه گیری در دو بازی اخیر خوب نبودیم. اتفاقات فوتبال بود و خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

مهدی پور درباره نمایش متفاوت تیمش در نیمه دوم گفت: این به شکل بازی ذوب آهن برمی گشت. ذوب آهن در نیمه اول با بازی محتاطانه وارد زمین شد و در زمین خودی دفاع می کردند. در نیمه دوم اما آنها جلو بازی کردند و شکل بازی عوض شد. ما در این نوع بازی‌ها بهتر می توانیم کار کنیم.

دیدگاه‌ها