کد خبر : 1756598 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:28 | 40.1K بازدید | 1 دیدگاه

آدریانو:

یک لحظه من و لوکاکو را با هم در زمین تصور کنید

آدریانو ستاره سابق اینتر تمجید ویژه ای از روملو لوکاکو انجام داده است.

یک لحظه من و لوکاکو را با هم در زمین تصور کنید

به گزارش "ورزش سه"، آدریانو در سال 2001 از فلامینگو به اینتر پیوست و در مدت زمان حضور خود در این تیم 117 بازی رسمی برای نراتزوری انجام داد. آدریانو به فیزیک و پای چپ قدرتمندش معروف بود و ستاره سابق اینتر می گوید که روملو لوکاکو او را به یاد خودش می اندازد.

 

 

 

1585153

 

 

آدریانو در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "روملو از همه نظر شباهت بسیار زیادی به من دارد؛ نه تنها به خاطر قدرت بدنی و پای چپ قوی بلکه ما به لحاظ فروتنی و مسائل خانوادگی نیز شباهت زیادی به هم داریم. لوکاکو یک بازیکن منحصر به‌ فرد و فنی است که کسی نمی تواند او را متوقف کند. یک لحظه تصور کنید من و او با هم در زمین هستیم. این عالی است. او درون زمین فوق العاده و خارج از آن انسانی باور نکردنی است."

 

آدریانو در ادامه به تمجید از سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته پرداخت و گفت: " من اصلاً به قهرمانی اینتر در سری آ تردید نداشتم. کونته مربی بسیار بزرگی است و همچنین روش متفاوتی دارد. به خاطر هواداران اینتر بسیار هیجان زده و خوشحال هستم و من نیز به همراه خانواده ام این موفقیت را جشن گرفتیم. همچنین این قهرمانی را به خاویر زانتی هم تبریک گفتم. او یک انسان فوق العاده حرفه ای است."

 

 

1595515

 

دیدگاه‌ها