کد خبر : 1756640 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:40 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو: دوست‌دارم به کارم در یوونتوس ادامه دهم اما...

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، ابراز امیدواری کرد که به کار خود در این تیم ادامه دهد اما تاکید کرد که باشگاه در این رابطه تصمیم خواهد گرفت.

پیرلو: دوست‌دارم به کارم در یوونتوس ادامه دهم اما...

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که می توان گفت در این فصل روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت، شب گذشته موفق شد در فینال رقابت های کوپا ایتالیا با نتیجه 2-1 از سد آتالانتا عبور کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا تیم آندره آ پیرلو فصل را با کسب یک جام مهم به پایان رسانده باشد.

 

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، در پایان بازی گفت: " این یک بازی فوق العاده بین دو تیم عالی بود که از ابتدا تا انتها جنگیدند. این بازی شایسته فینال و همچنین این هواداران فوق العاده بود بنابراین ما خوشحالیم که توانستیم یک شب عالی را به آنها هدیه کنیم.

 

با وجود این که فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم اما می خواستیم در این بازی برنده شویم و جام را به خانه بیاوریم. ما به خوبی بازگشتیم و متوجه شدیم که این یک هدف بسیار مهم است. ما در نیمه نهایی و سپس فینال تیم‌های بزرگی را شکست دادیم بنابراین می‌توانیم بگوییم که یوونتوس شایسته کسب این جام بود."

 

 

1603521

 

 

پیرلو در رابطه با احتمال ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت: "اگر این یک فصل کاملا فوق العاده بود ما حالا در مورد جایگاه پنجم و عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت نمی‌کردیم. در اولین فصل حضور خود چیزهای زیادی یاد گرفتم و این جام را هم به دست آوردم که خوشحال کننده است. افسوس بزرگ ما این است که مقابل تیم هایی که روی کاغذ باید مقابل شان برنده می‌شدیم، امتیاز از دست دادیم. حالا به مرحله نهایی پا می‌گذاریم و می‌دانیم که همه چیز دست ما نیست."

 

از پیرلو درباره این سوال شد که آیا خود را به عنوان سرمربی فصل آینده یوونتوس می‌تواند یا خیر که او در جواب گفت: "البته من خودم را در این نقش می دانم. از بچگی فوتبال را دوست داشتم و عاشق آن خواهم ماند. با این حال باشگاه در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. من مربیگری و این باشگاه را دوست دارم و خواهیم دید که نهایتاً چه اتفاقی رخ خواهد داد. دوست دارم ادامه دهم.

 

 

1603528

 

 

کسب کوپا ایتالیا به عنوان مربی دشوارتر از بدست آوردن آن به عنوان بازیکن است. بچه ها همیشه به شکل صد درصدی حامی من بوده اند و این از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم نیست که رسانه ها چه می گویند."

دیدگاه‌ها