کد خبر : 1756644 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:30 | 62K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش رونالدو به قهرمانی یووه در کوپا ایتالیا(عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در صفحه اینستاگرام خود به قهرمانی این تیم در رقابت‌های کوپا ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل هرگز نتوانست مطابق انتظار ظاهر شود و عملکرد ناامید کننده بیانکونری در رقابت‌های سری‌آ باعث شد که به سلطه آنها در 9 فصل اخیر پایان داده شود و تیم رقیب یعنی اینتر اسکودتو را فتح کند. همچنین یووه در لیگ قهرمانان اروپا نیز با حذف مقابل پورتو از دور رقابت‌ها کنار رفت تا فصل برای این تیم کابوس وارتر شود.

 

 

1603533

 

 

تنها امید تیم آندره‌آ پیرلو برای کاستن تلخی این فصل، قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا بود؛ اتفاقی که شب گذشته رخ داد و یوونتوس در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 آتالانتا را شکست دهد و جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد.

 

اگرچه کریستیانو رونالدو دیشب موفق به گلزنی نشد اما عملکرد نسبتا خوبی از خود ارائه داد. فوق ستاره پرتغالی که شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح می‌شود در پایان بازی دیشب به قهرمانی بیانکونری در کوپا ایتالیا واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "از این بابت که با یک باشگاه بزرگ یک جام دیگر بدست آوردم، نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم. تا پایان زنده باد یوونتوس."

 

 

1603534

دیدگاه‌ها