کد خبر : 1756656 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:01 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور بازهم از چپ خورد؛

هوشمند و درخشش دوباره مقابل تراکتور (عکس)

مدافع جوان تیم آلومینیوم مثل بازی رفت لیگ برتر، در جام حذفی هم مقابل تراکتور خوش درخشید.

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، روز گذشته موفق شد با نتیجه دو بر صفر تراکتور را در اراک شکست دهد. امیر محمد هوشمند، مدافع جوان تیم آلومینیوم در این بازی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

 

1603550

 

 

هوشمند در نیمه اول بازی روز گذشته با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه تراکتور شده و در موقعیت تک به تک با اخباری، موفق به گشودن دروازه تراکتور شد. جالب اینجاست که هوشمند بعد از گلزنی در این دیدار به احترام رسول خطیبی، سرمربی سابقش که اینک هدایت تراکتور را به عهده دارد، شادی گلی انجام نداد.


او در حالی موفق به این کار شد که در بازی رفت دو تیم در لیگ برتر هم تک گل آلومینیوم روی حرکت او به ثمر رسیده بود. در تقابل دو تیم در چارچوب لیگ برتر که با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید، هوشمند در نیمه دوم با یک نفوذ خوب از سمت چپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد و با برهم خوردن تعادلش توسط فرعباسی، یک ضربه پنالتی را برای اراکی ها به ارمغان آورد، امید سینگ این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آلومینیوم یک بر صفر پیروز بازی شود.

 

1603548

 

 

به این ترتیب طی دو بازی اخیر تیم های تراکتور و آلومینیوم در لیگ و جام حذفی، امیر محمد هوشمند یکی از موثرترین بازیکان تیمش در راه کسب برد بوده و باید دید که در دیدار برگشت لیگ برتر دو تیم، این بازیکن چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت؟

 

گفتنی است که هوشمند در نیم فصل دوم لیگ برتر با یک پاس گل و یک گل، به عنوان مدافع میانی، عملکرد بسیار خوبی در کارهای تهاجمی داشته است؛ یک پاس گل مقابل صنعت آبادان و یک گل مقابل مس رفسنجان، حاصل کار این بازیکن جوان در نیم فصل دوم تا این لحظه بوده است.

 

1603547

 

1603549

دیدگاه‌ها