کد خبر : 1756677 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:06 | 48K بازدید | 9 دیدگاه

درگیری‌هایی برای آماده‌باش یگان ویژه!

اراک و جنجال‌هایی که هیچ‌کدامش را ندیدید

سرمربی سابق آلومینیوم در بازگشت به اراک، تقابل جنجالی با منصوریان داشت و حضورش در این شهر با حواشی زیادی همراه بود.

اراک و جنجال‌هایی که هیچ‌کدامش را ندیدید

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های جنجالی فوتبال ایران، این بار نوبت به تقابل آلومینیوم و تراکتور رسید که نگاه هواداران فوتبال را متوجه خود کند؛ دیدار علیرضا منصوریان و رسول خطیبی با تیم سابق، در شرایطی که هر دو با دلایل شخصی، نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند.

 

منصوریان و خطیبی که سابقه بازی ملی هم در کارنامه دارند، روز قبل از مسابقه و پیش از آغاز بازی نیز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و صمیمانه از هم استقبال کردند، اما بین دو نیمه اتفاق کاملا متفاوتی بین طرفین افتاد.

 

در بین دو نیمه و زمانی که علیرضا منصوریان در حال صحبت با داوران بود، رسول خطیبی وارد ماجرا شد و با لحنی که مورد قبول سرمربی آلومینیوم نبود، از او خواست تا به این گفتگو پایان دهد. همین نکته، واکنش منصوریان را به همراه داشت و جرقه‌ای شد برای درگیری دو مربی باتجربه فوتبال ایران که در نهایت برای هر دو کارت قرمز را به دنبال داشت.

 

 

1603574

 

 

پس از اخراج دو سرمربی، منصوریان دوباره به کنار زمین و محوطه کادر فنی تیمش رفت و برای لحظاتی در آنجا ماند و مشغول صحبت با خرمگاه و کاظمی شد، اما تعدادی از اعضای کادر فنی تراکتور سعی در آرام کردن سرمربی این تیم و بیرون بردن او داشتند که خطیبی نیز(طبق یک ویدئوی کوتاه منتشر شده) به همرنگ، داور بازی خطاب می کرد: «اگر بیاید قسم بخورد که من گفتم، عیبی ندارد. به روح مادرم من گفتم.» و پس از این صحبت ها رسول به روی سکوها رفت.

 

این درگیری، شاید قسمت کوچکی از جنجال‌های حاشیه بازی آلومینیوم و تراکتور بود. در دقیقه هشتاد و زمانی که علیرضا منظمی توسط اخباری سرنگون شد و همرنگ داور مسابقه پنالتی گرفت، با واکنش خطیبی همراه بود.

 

 

1603577

 

 

او در حالی که اعتقاد داشت داور باید آفساید بگیرد، تلاش کرد تا دوباره مثل نیمه اول کنار زمین بیاید، اما خشم رسول ناگهان با سد ماموران انتظامی مواجه شد.

 

خطیبی که تلاش می‌کرد خود را به کنار زمین برساند، ناگهان با ماموران یگان ویژه روبرو شد که به شکلی سخت، تلاش می‌کردند تا مانع از ورود رسول خطیبی به زمین شوند و سرمربی تراکتور را با رفتاری نه چندان مطلوب و هجمه‌ای پرتعداد، به سکو هدایت کنند.

 

این اتفاق و دوره کردن خطیبی باعث شد تا دستیاران او برای حمایت از سرمربی تراکتور وارد ماجرا شوند. یگان ویژه که در تقابل با خطیبی به هل دادن اکتفا می‌کرد، تعدادی از اعضای تدارکات او را با واکنشی تندتر به محل مورد نظر هدایت کرد و حتی گزارش‌های برخورد فیزیکی سخت نیز وجود دارد.

 

 

1603576

 

1603578

 

 

پس از پایان بازی اما نوبت به علیرضا منصوریان رسید که نارضایتی اش را از تصمیم ناظر فدراسیون فوتبال یعنی جلال مرادی نشان دهد. در حالی که تقریبا همه ورزشگاه را ترک کرده بودند، منصوریان و مرادی درگیری لفظی شدیدی انجام دادند.

 

این در حالی است که شاید همه منتظر تقابل فوتبالی بین آلومینیوم و تراکتور بودند اما درگیری شدید و حواشی مختلف، همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

1603573

 

 

اما پس از پایان مسابقه نیز رسول خطیبی که از حواشی اتفاق افتاده برای تیمش طی هفته های اخیر ناراحت و گلایه مند بود، در رختکن به بازیکنان خسته نباشید و گفت و از آنها خداحافظی کرد که تلاش جمعی از بازیکنان برای نگه داشتن او در رختکن و منصرف کردنش از این تصمیم بی فایده بود تا رسول خطیبی در ورزشگاه خاطره انگیزی که با آن به لیگ برتر رسیده بود، یک خاطره تلخ هم در ذهنش بماند.

 

 

1603627

 

1603628

 

پس از پایان مسابقه نیز میلاد فخرالدینی، مدافع راست تراکتور و در میان درگیری ها به کنار زمین آمد و به دوربین یکی از تصویربرداران کنار زمین زد؛ صحنه ای که مشابه آن را در پایان مسابقه سپاهان و پرسپولیس دیده بودیم

 

دیدگاه‌ها