کد خبر : 1756683 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:26 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

با کسب پنجمین پیروزی در هشتمین بازی

انتقام از تراکتور به سبک علی منصور (عکس)

علیرضا منصوریان خیلی زود از تیم سابقش یعنی تراکتور انتقام گرفت و توانست با خلق شگفتی، آلومینیوم را به دور بعد جام حذفی برساند.

به گزارش “ورزش سه” فصل برای علیرضا منصوریان تلخ شروع شد. حضور در تیم مدعی تراکتور همه امید‌ها را برای بازگشت دوباره این مربی زنده کرد. اما صبر مالک باشگاه برای ایستادن به پای این مربی تنها پنج هفته بود و با تصمیم محمدرضا زنوزی، منصوریان به عجیب ترین شکل ممکن از کار برکنار شد.برکناری‌ای که باعث شد علیرضا منصوریان به یک برنامه تلویزیونی رفته و انتقاد بی سابقه‌ای را علیه مالک باشگاه تراکتور مطرح کند. همه این دلایل کنار هم جمع شد تا جدال با تراکتور در جام حذفی برای این مربی حساسیت دو چندانی داشته باشد.

 

 

1603588

 

 

 

منصوریان که می‌دانست با حذف تراکتور از جام حذفی می‌تواند انتقام سختی از تیم سابقش بگیرد، تیمش را از همان ابتدا هجومی داخل زمین قرار داد. سیستمی که منجر شد در همان نیمه اول موقعیت‌های مناسبی برای آلومینیوم به وجود آید که در نهایت یکی از آن‌ها توسط امیرمحمد هوشمند به گل تبدیل شد. 

 

اما با شروع نیمه دوم و جنجالی که کنار خط به وجود آمد علیرضا منصوریان به ناچار و با تصمیم داور به سکوها رفت و هدایت تیمش را از روی سکو به عهده داشت. او حتی از روی سکو هم با فریادهایی که می‌زد تمامی نکات فنی را به بازیکنان انتقال می‌داد تا نشان دهد شکست تراکتور و فرستادن آلومینیوم به مرحله بعد جام حذفی تا چه حد برای او مهم است.

 

 

 

1603589

 

اما جالب‌ترین صحنه توسط این سرمربی بعد از اعلام پنالتی به سود آلومینیوم خلق شد. وقتی که یاسر همرنگ نقطه پنالتی را نشان داد، علیرضا منصوریان به گوشه‌ای جایگاه ویژه رفت و با دو دستش را به سوی آسمان برد و با خدای خودش را شکر کرد. 

 

منصوریان حالا در هشتمین مسابقه خود همراه با آلومینیوم به پنجمین بردش برابر تیمی رسید که حواشی فراوانی برای او به وجود آورد و خب این انتقام بزرگ همان غذایی است باید سرد سرو شود!

دیدگاه‌ها