کد خبر : 1756698 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:20 | 36K بازدید | 2 دیدگاه

هم تیمی نیمار، برابر تراکتور قرار می گیرد؟

النصر به دنبال هافبک تیم ملی برزیل و بارسلونا!

رسانه های عربستانی و چینی خبر داده اند که باشگاه النصر قصد دارد برای مدت 6 ماه، پائولینیو هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد مدیران باشگاه النصر قصد دارند به هر نحوی که شده، نخستین قهرمانی تاریخ باشگاهشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند و به همین دلیل با هزینه های چند میلیون یورویی، در پی جذب بازیکنان مطرح و صاحب نام هستند. 

 

 

1603621

 


پس از اینکه این تیم عربستانی موفق شد اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو را به خدمت بگیرد، اکنون از این باشگاه سعودی خبر می رسد که النصر قصد دارد تا پائولینیو هافبک مطرح سابق بارسلونا، تاتنهام و تیم ملی برزیل را به خدمت بگیرد.


روزنامه المدینة عربستان و همچنین وب سایت خبری Shot China در اخباری مدعی شدند که باشگاه النصر به دنبال این است تا پائولینیو را برای مدت 6 ماه به خدمت بگیرد. این بازیکن که با باشگاه گوانگژو قرارداد دارد، همچون هم تیمی سابق و هموطنش اندرسون تالیسکا، با وجود آغاز سوپرلیگ چین به این کشور بازنگشته که علت این امر، قوانین کشور چین مبنی بر کاهش دستمزد بازیکنان خارجی است.

 

 

1603619

 

 


وب سایت Shot China مدعی شده که پائولینیو نیز قصد دارد مسیری را طی کند که تالیسکا پیمود. یعنی توافق با گوانگژو برای فسخ قرارداد و حضور در النصر که این مسئله منجر به این خواهد شد تا این دو برزیلی یک بار دیگر و این دفعه در النصر هم تیمی شوند.


همچنین پدرو آمیدا خبرنگار پرتغالی فعال در حوزه نقل و انتقالات در توئیتر خود اعلام کرد که النصر قصد دارد تا پائولینیو را به صورت قرضی و با قراردادی 6 ماهه به خدمت بگیرد که البته این قرارداد، ممکن است شامل بند تمدید برای مدت طولانی تر نیز باشد.

 

 

1603620


پائولینیو که 49 بار برای بارسلونا و 56 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است، در صورت پیوستن به النصر، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها