کد خبر : 1756701 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:34 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

کمک مالی شهرداری رشت به سپیدرود؛ محقق شد

محمد احمدی، شهردار رشت با حضور در تمرین تیم سپیدرود رشت بخش نخست کمک یک میلیارد تومانی شهرداری رشت به این تیم را پرداخت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدورد رشت در هفته های اخیر و با هدایت علی نظر محمدی نتایج خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به دست آورده و شانس هایش برای صعود به لیگ یک افزایش پیدا کرده است. علی نظر محمدی که پیش تر این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر هدایت کرده بود اینروزها امیدوار است با کمک بازیکنان باتجربه ای چون پویا نزهتی – محمد غلامی تیم را به روزهای خوبش برگرداند. 

 

 

1603629

 

 

شهردار رشت در تمرین تیم سپیدرود با توجه به تصویب کمک یک میلیارد تومانی از سوی شهرداری رشت به تیم سپیدرود گفت: پس از اینکه من وظیفه ام را انجام دادم و لایحه ی کمک به سپیدرود را با کمترین زمان تنظیم و تایید کردم از حجم پیام های قدردانی مردم شگفت زده شدم و واقعا تصور این همه ابراز لطف و محبت را نداشتم. من هم به عنوان یک رشتی بیش از چهل سال است که بازی های سپیدرود رو دنبال می کنم و تیم امسال سپیدرود برای من بوی صعود می دهد و انشالله با همت شما و دعای هواداران و کمک مسئولین این اتفاق خجسته در پایان این فصل رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها