کد خبر : 1756706 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:50 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

حذف از تورنمت همیشه دردناک است 

دارکو بیدوف: خوشحالم اما متاسفم

هافبک ذوب آهن موفق به باز کردن دروازه استقلال شد اما گلش ثمری نداشت و در نهایت سبزپوشان از رقابت های حذفی کنار رفتند.

به گزارش ورزش سه، دارکو بیدوف بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت با گلزنی به استقلال برگشت اما نشد که با تیمش در جام حذفی به پیروزی برسد این بازیکن در مورد حذف ذوب آهن از جام حذفی گفت: موقعیت تلخی است و حذف از تورنمت همیشه دردناک است. بازی بسیار در جریان بود و فکر می کنم در نیمه اول بهتر بودیم ، بازی را کنترل کردیم و موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در ابتدای نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم و یک گل دریافت کردیم ، خیلی زود بعد از آن توانستیم مساوی کنیم و به بازی برگردیم .


او در همین رابطه ادامه داد:متأسفانه ما نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم ، باید خوب استراحت کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

 

 

1603638

 


این بازیکن که تک گل تیمش را به ثمر رساند در این خصوص گفت: از اینکه گل زدم خوشحالم اما بسیار متاسفم زیرا ما برنده نشدیم.


هافبک صربستانی ذوب  که به تازگی مصدومیتش به اتمام رسیده در این خصوص عنوان کرد: به دلیل جراحی زانو چند هفته استراحت داشتم ، الان حالم خوب است و خوشحالم که دوباره در زمین هستم و می توانم به تیمم کمک کنم.

 

 

1603639


بیدوف در پایان درمورد اینکه در ادامه چه اتفاقی برای ذوب آهن می افتد افزود:به طور کلی ، ما در تمام طول بازی با استقلال کاملاً خوب بازی کردیم اما متأسفانه در برخی از لحظات بازی تمرکز خود را از دست دادیم و متأسفانه موفق به پیروزی نشدیم. اتفاقی که در خیلی از بازی ها برای ما افتاد و حق ما شکست یا تساوی نبود اما من به آینده تیمم خوش بین هستم.

دیدگاه‌ها