کد خبر : 1756708 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:00 | 42.7K بازدید | 8 دیدگاه

مورد باورنکردنی بوفون؛ فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر

جان لوئیجی بوفون که شب گذشته در کنار فدریکو کیه زا جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر برد پیش از این با پدر او نیز موفق به انجام این مهم شده بود.

مورد باورنکردنی بوفون؛ فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است جانلوئیجی بوفون تمام نشدنی به کار خود در فوتبال ادامه دهد اما می توان گفت که احتمالاً دیدار شب گذشته برابر آتالانتا آخرین بازی این اسطوره در لباس یوونتوس بود؛ مسابقه ای پایان خوشی برای او داشت و باعث می شود بوفون با قهرمانی از بیانکونری خداحافظی کند.

 

 

1603542

 

 

این ششمین قهرمانی جان لوئیجی بوفون در رقابت های کوپا ایتالیا به حساب می‌آمد. او در فصل 99-1998 یک بار با پارما این عنوان را تصاحب کرده بود و پس از آن پنج بار دیگر با یوونتوس به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا رسید.

 

اما یک مورد باور نکردنی و شگفت انگیز در مورد بوفون وجود دارد. او در حالی شب گذشته کنار فدریکو کیه زا، ستاره جوان یوونتوس، جشن قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا را گرفت که پیش از این و در ماه می 1999 به همراه پدر او نیز یعنی انریکو کیه زا نیز به این مهم دست یافته بود؛ یعنی درست زمانی که ستاره کنونی یووه حتی دو سال هم سن نداشت.

 

 

1603649

 

 

فدریکو کیه زا در پایان بازی در مورد بوفون گفت: " قبل از بازی من به بوفون گفتم که تو عناوین زیادی برنده شدی اما این جام را با پدرم نیز به دست آوردی و حالا می توانی با من هم برنده آن شوی. او یک افسانه است و دلمان برایش تنگ خواهد شد."

دیدگاه‌ها