کد خبر : 1756780 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 21:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی 2 – استقلال ملاثانی یک

لیگ یک / فجر سپاسی 10 نفره برنده شد

یک اتفاق بازی فجر سپاسی و استقلال ملاثانی را تحت الشعاع قرار داد اما در نهایت برای تیم میزبان گران تمام نشد و شاگردان کلانتری 10 نفره حریف را شکست دادند.

لیگ یک / فجر سپاسی 10 نفره برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بازی به دقیقه 10 نرسیده بود که داور علی ملایی از تیم فجر سپاسی را اخراج کرد. با این حال شاگردان کلانتری به بازی تهاجمی خود ادامه دادند و در نهایت در دقیقه 38 بازی به گل رسیدند. این گل توسط توسط فرزان دانا به ثمر رسید. در نهایت نیمه ی اول با نتیجه یک بر صفر به سود فجر سپاسی پایان یافت.

 

10 نفره شدن فجر سپاسی، استقلال ملاثانی را برای رسیدن به گل ترغیب کرد و این اتفاق در نیمه ی دوم رخ داد و بازی به تساوی کشیده شد. گل استقلال در دقیقه ی 52 بازی و توسط سید علاء حلاف زاده به ثمر رسید. فجر سپاسی که می دانست برای مدعی باقی ماندن باید سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد دوباره چهره ی تهاجمی به خود گرفت تا اینکه گل دوم و برتری را بلافاصله به ثمر رساند.

 

فجر سپاسی با این پیروزی 40 امتیازی شد و به رده ی چهارم جدول صعود کرد. هم اکنون جدول رده بندی سه تیم 40 امتیازی دارد. استقلال خوزستان  - فجر سپاسی و هوادار و این نشان می دهد رقابت در هفته های آتی برای صعود به لیگ برتر داغ خواهد بود. شاگردان کلانتری با این پیروزی بار دیگر سیر صعودی به خود گرفتند و با ناکامی های هفته های اخیر خداحافظی کردند. آنها در بازی پیشین هم در دربی شیراز قشقایی را یک بر صفر شکست داده بودند. پیروزی در برابر استقلال ملاثانی سختکوش و دونده آنهم در شرایطی که فجر سپاسی از دقیقه ی 8 بازی ده نفره شده بود یک کار بزرگ بود و این نشان می دهد شاگردان کلانتری امیدهای صعود به لیگ برتر را از دست ندادند و باز هم می خواهند یک مدعی جدی صعود باشند.

 

باید به این نکته اشاره کرد فجر سپاسی گل دوم را دقیقه 58 بازی توسط میلاد احمدی به ثمر رساند. هم چنین بعد ازاین گل استقلال ملاثانی تلاش زیادی کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما فجر سپاسی اینبار از اندوخته ی خود به خوبی محافظت کرد و در نهایت دو بر یک برنده شد.

دیدگاه‌ها