کد خبر : 1756786 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 21:57 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

برخی باشگاه ها می توانند برنامه لیگ را بچینند؛

الهویی: همین داور دوباره پنالتی ما را نگرفت

مربی گل‌گهر نسبت به داوری دیدار با پدیده معترض شد.

الهویی: همین داور دوباره پنالتی ما را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار با پدیده، ضمن تبریک به تیم مقابل و مسؤولان، کادر فنی و بازیکنان این باشگاه مشهدی اظهار کرد: باید راجع به مباحث فنی صحبت کنم، اما بجای اینکه راجع به اینم سائل اظهار نظر داشته باشم و در خصوص 11 نفره دفاع کردن پدیده در محوطه خود و سوار بر بازی بودن خودمان حرفی بزنم، بهتر است درباره یک اشتباه که روند بازی را تغییر داد، بگویم.

 

او ادامه داد: در انتهای بازی به آقای بای خسته نباشید گفتیم و الان هم خسته نباشید می گوییم، اما یک سؤال می پرسیم. چطور یک داور، کمیته داوران و مسؤولان هنوز که هنوز است، قبول نمی کنند که یک داور یک اشتباهی را انجام داده؟ در حالی که در تمام برنامه های تلویزیونی پس از دیدار ما و نساجی، همه کارشناسان می گویند در دیدار با نساجی یک پنالتی اشتباه علیه تیم ما توسط همین داور گرفته نشده است.

 

مربی گل‌گهر اضافه کرد: وقتی کمیته داوران و ایشان(علی بای) در پایان دیدار امروز هنوز آن اشتباه قبلی را قبول ندارند، مسیر به این سمت می رود. در جریان نیمه دوم و وقتی سوار بر بازی هستیم و تیم حریف بخاطر قدرت ما 11 نفره در محوطه جریمه خود دفاع می کرد، یک صحنه واضح پنالتی که تصویرش را از دوربین تلویزیون و باشگاه خودمان دیدیم، اعلام پنالتی نکرد.

 

الهویی تصریح کرد: وقتی یک پنالتی واضح به نفع شما نمی گیرند، شما با یک تیم بهم ریخته از نظر ذهنی مواجه خواهید شد. این یک دست انداز برای تیم ما ایجاد می کند تا بازیکن خودمان را آرام کنیم چون فکر می کند این داور، همان دوست عزیزی است که در یک مسابقه دیگر اشتباه بزرگی علیه تیم ما انجام داده است.

 

او با تاکید بر اینکه جریان این بازی را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کنیم، ابراز کرد: البته مطمئنا آقای قلعه نویی با اشتباهات فردی بازیکنان که منجر به دریافت گل ساده و آماتور بود، برخورد می کند. بچه های ما باید یاد بگیرند یک بازی که در دستان آنهاست، نباید با یک اشتباه ساده از دست برود. حتما با این نکته برخورد می کنند، اما از کمیته داوران و داوران فوتبال خواهش می کنیم تا یک مقدار عدالت را بیشتر رعایت کنند.

 

مربی گل‌گهر عنوان کرد: اگر دوستان در کمیته انضباطی حرف من را بد برداشت نمی کنند، ما فقط خواهان عدالت هستیم تا صحنه های اشتباه دوباره اتفاق نیفتد. آقایان کمیته داوران و داوران محترم، گل‌گهر سیرجان نیز هوادار دارد و یک سری آدم در این تیم زحمت می کشند. یک مقدار عدالت را بیشتر برای این تیم رعایت کنید. باز هم به تیم پدیده تبریک می گویم و نمی خواهم برد این تیم را با این حرف ها زیر سؤال ببرم. در ادامه فصل هم برای پدیده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم موجب خوشحالی مردم خراسان و مشهد بشوند.

 

الهویی درباره تعطیلات متوالی لیگ برتر گفت: یک مقداری از این تعطیلات ناخواسته و یک بخشی از این تعطیلات بخاطر فشارهای برخی باشگاه ها به سازمان لیگ بوده و مجبور شدند تا برنامه را تغییر دهند. ما باید فشارهایی که روی سازمان لیگ توسط برخی باشگاه ها وجود دارد را بپذیریم. ما و پدیده هیچ وقت نمی توانیم برنامه را به نفع خودمان تغییر دهیم، اما باشگاه های دیگر می توانند این کار را انجام دهند.

 

او تاکید کرد: امیدوارم سازمان لیگ به این موضوع فکر کند که طولانی شدن مداوم مسابقات آسیب های زیادی به بازیکنان می زند و درصد مصدومیت ها را بالاتر می برد و همچنین لیگ برتر از کیفیت خوب خود خارج می شود و این اتفاق هم در درازمدت به نفع تیم ملی نیز نخواهد بود.

دیدگاه‌ها