کد خبر : 1756789 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:21 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر 2 – بادران تهران یک

لیگ یک / بادران صدرنشینی موقت را پس زد

بادران با برتری در برابر شاهین شهرداری در بوشهر می توانست 44 امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر نسبت به مس کرمان به طور موقت به صدر برود.

لیگ یک / بادران صدرنشینی موقت را پس زد

به گزارش "ورزش سه"، بادران برای رسیدن به این مهم بازی را تهاجمی آغاز کرد و روی ارسال از کنار توسط احسان پیرهادی به گل رسید. این گل در دقیقه ی 10 بازی به ثمر رسید.

همین یک گل برای برتری بادران و کسب سه امتیاز کافی بود اما این تیم بار دیگر از همان جایی که قبلا ضربه خورده بود و محسن عاشوری سرمربی تیم هم به آن اشاره کرد ضربه خورد. در دقیقه 44 بازی روی یک ضربه ی ایستگاهی علی گودرزی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت دو تیم در نیمه ی نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

 

بادران در دقایق آغازین نیمه ی دوم یک بار دیگر چهره تهاجمی به خود گرفت و اینبار در دقیقه 57 بازی به گل رسید که کمک داور بازی این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه دو تیم به تلاش های خود برای رسیدن به گل برتری ادامه دادند. به خصوص شاهین شهرداری بوشهر که به خوبی می دانست برای نزدیک شدن به جمع تیم های مدعی باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. تلاش های این تیم در ثانیه های پایانی بازی جواب داد و به گل برتری دست یافت تا سه امتیاز ارزشمند به دست بیاورد.

 

بادران با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 31 رساند و بار دیگر عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ یک را از آن خود کرد. ضمن اینکه شمار امتیازات این تیم هم چنان 41 باقی ماند و بعد از مس کرمان دومین تیم مدعی صعود به لیگ برتر است. بادران در هفته های اخیر علاوه بر از دست دادن دو بازیکن اصلی خود به دلیل پارگی رباط (پویا سیف پناهی – رضا هاشمی) با مصدومیت های جزیی بازیکنان شاخص خود از جمله دانیال جهانبخش – مهرداد طهماسبی – علی پورمحمد و ... مواجه شده است و این کمی کار را برای شاگردان محسن عاشوری سخت کرده است و با بازگشت این بازیکنان به نظر می رسد شرایط تیم بادران در هفته های پیش رو برای صعود به لیگ برتر بهتر شود.

 

1603775


شادی بازیکنان بادران بعد از باز  کردن دروازه ی شاهین شهرداری بوشهر؛ هر چند این شادی دوام نداشت و آنها در نهایت دو بر یک شکست خوردند.

 

 

پرونده ی هفته ی بیست و پنجم لیگ یک دوشنبه شب با بازی مس کرمان و قشقایی شیراز بسته می شود. مس کرمان هم اکنون با 43 امتیاز صدرنشین مسابقات به حساب می آید. مس در صورت پیروزی در این دیدار 46 امتیازی می شود و با تیم دوم 5 امتیاز اختلاف ایجاد می کند.

 

دیدگاه‌ها