کد خبر : 1756792 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:34 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

اول به دنبال گل نخوردن هستیم

فاضلی: نبود هدست می‌توانست برای ما گران تمام شود

مربی تیم فوتبال پدیده معتقد است وقفه‌های ایجادشده در رقابت‌های لیگ برتر باعث افت تیم ها و آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود.

فاضلی: نبود هدست می‌توانست برای ما گران تمام شود

وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده در پایان دیدار این تیم مقابل گل گهر در نشست خبری این دیدار حاضر شد و ابتدا درباره جریان این بازی که با برتری یک‌بر صفر پدیده همراه شد گفت: عرض سلام احترام، در ابتدا خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان عزیزمان که به خاطر این استان و به خاطر این تیم با تک‌تک سلول‌های وجودشان جنگیدند و توانستند سه امتیاز مهم این دیدار را به دست بیاورند. »


وی در ادامه افزود: «در مورد بازی باید بدون اغراق بگویم که گل گهر کادر فنی بسیار خوبی دارد. آقای قلعه نوعی از بزرگان فوتبال ما هستند و اینکه ازلحاظ تاکتیکی به‌طور محسوس جزو دو تیمی است که فوتبال مدرنی را بازی می‌کند. با احترام به سایر تیم های دیگر در آنالیزی که از این تیم داشتیم به‌طور محسوس شاهد بودیم که آن‌ها از کانال کناری، و از نیم فضاها به‌خوبی استفاده می‌کنند و برای ما این مسئله خیلی جالب بود، از این حیث به آنها هم تبریک می‌گویم. آن‌ها هم جانانه جنگیدند و حتی این بازی می‌توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد. ضمن اینکه ما بعد از گل حتی می‌توانستیم در دو نوبت توسط صادق صادقی به گل دوم و سوم هم برسیم.»


فاضلی درخصوص شکل بازی دفاعی این تیم و اینکه در صورت دریافت گل، کار برای جبران سخت می‌شود گفت: «ببیند این یک نوع استراتژی است که بسیاری از تیم‌های دنیا این کار را انجام می‌دهند. شب گذشته اتفاقاً به بازیکنمان می‌گفتم که طبق آمار، بلااستثنا همه تیم‌های لالیگا از یک‌سوم میانی پرس را انجام می‌دهند، کاری که دقیقه ما انجام می‌دهیم، ضمن اینکه پدیده به نسب سایر تیم‌های دیگر بیشترین تغییر داشته است.

 

زمانی که شما تغییرات زیادی را دارید، برای مالکیت هر چه بیشتر به زمان بیشتری احتیاج دارید، یعنی ابتدا باید ساختار دفاعی خودمان را درست کنیم و به‌قول‌معروف اول گل نخوریم و سپس به دنبال مالکیت و طراحی حمله باشیم. البته این‌طوری هم نیست که ما برنامه نداشته باشیم. شما اگر دقت کنید ما در زمان مالکیت توپ را خوب می‌چرخاندیم که این هم به خاطر برنامه‌هایی بود که در طول هفته داشتیم. اما در کل صحبت شما را می‌پذیرم، ما در اراک پس‌ازاینکه گل خوردیم، تا حدی سختی کشیدیم که البته عدم حضور امین قاسمی نژاد هم در آن بازی بی‌تأثیر نبود.»


مربی پدیده درخصوص داوری این دیدار و اینکه تیم داوری باخت خود را به گردن داوری انداخت اظهار داشت: «نقدی که در کل بازی‌ها به داور بازی می‌دانم در نوع مدیریت جریان مسابقه است. امروز 7 دقیقه وقت تلف‌شده گرفته شد ولی امروز اصلاً بازی 7 دقیقه وقت اضافه نداشت. به کمیته داوران انتقاد دارد چون نبود هدست به همه ضربه می‌زند. در بازی امروز یک اوت دستی به ضرر ما گرفته شد که داور چهارم دید و نتوانست به داور وسط این موضوع را منتقل کند. به خاطر یک اوت دستی نزدیک بود گل بخوریم. داوری درمجموع بد نبود، البته صحنه خاصی هم نبود که داور بخواهد برای ما یا حریف پنالتی بگیرد. درمجموع قضاوت داور بد نبود، و نقد من تنها به مدیریت جریان بازی است.»

 

فاضلی در ارتباط با تعطیلی دوباره لیگ گفت: «قطع به‌یقین این به ما آسیب میزند و شما شک نکنید اگر لیگ تعطیل نمی‌شد به آلومینیوم اراک نمی‌باختیم و روند نباختن ما قطع نمی‌شد. بازیکن هم پوست و گوشت و استخوان است، آن‌ها ماشین نیستند که تمرین و استراحت چندباره کنند. در تیم سال گذشته بعد از وقفه، دو بازیکن ما رباط پاره کردند. اگر در این زمینه کار تحقیقی کنند به این نتیجه می‌رسند که این مسئله مشکلی بزرگ است. حداقل ازلحاظ نیروی انسانی به تیم‌ها ضربه می‌زند.»

 

مربی پدیده در پایان ضمن تشکر از مسئولان استانی عنوان داشت: «از هیئت فوتبال، آقای اصولی و مسئولان شهری و استانی تشکر می‌کنم. این برد فقط کار کادر فنی، رحمتی، بازیکنان نیست. موفقیت کار تیمی است. دقیقه قبل از برد ما مقابل پیکان مسئولان شهری در تمرین ما حضور پیدا کردند و این موضوع گذشت و گذشت تا دوباره دیروز در تمرین ما این دوستان حاضر شدند. نتیجه این موضوع امروز در زمین مشخص شد. من می‌دانم آن‌ها در حال کمک هستند ولی خواهش می‌کنم به ما زمان بدهند و خواهش می‌کنم بازهم کنار ما بیایند که درواقع قوت قلب هستند.»

دیدگاه‌ها