کد خبر : 1756894 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 15:20 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

توجهی به بازی رئال نداریم

سیمئونه: جان مان را می دهیم تا قهرمان شویم

سرمربی اتلتیکو می گوید برابر وایادولید هر کاری خواهند کرد تا پیروز شوند و به قهرمانی لالیگا برسند.

سیمئونه: جان مان را می دهیم تا قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا آخرین هفته لالیگا به انجام خواهد رسید و تکلف تیم قهرمان نیز مشخص می شود. اتلتیکو با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است و در زمین رئال وایادولید به میدان خواهد رفت.  میزبان باید اتلتیکو را شکست دهد و در انتظار نتایج الچه و اوئسکا بماند تا بلکه بتواند در لالیگا ماندنی شود.

در سوی دیگر رئال مادرید هم در زمین خود میزبان ویارئال است و اگر پیروز شود و اتلتیکو امتیاز از دست بدهد، قهرمان خواهد شد. تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه با یک برد قطعا عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

 

 

1602547

 

 

سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت:« تمام این چند روز تمرکزمان روی وایادولید بوده و می دانیم که برابر تیمی بازی داریم که به برد نیاز دارد تا در لالیگا بماند. هدف این است که بازی را به میل خودمان اداره کنیم و در نهایت پیروز شویم.

وایادولید باید ببرد تا بماند ولی ما باید پیروز شویم تا قهرمانی را کسب کنیم. می دانیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی همانطور که در تمام فصل گفته ام، سعی می کنیم هر کاری برای کسب سه امتیاز است را انجام دهیم و توجهی به بازی رئال مادرید نخواهیم داشت.»

 

سیمئونه ادامه داد:« فصلی بسیارطولانی سپری شده و حالا به اینجا رسیده ایم. این آخرین بازی ماست و تنها دو تیم برای قهرمانی شانس دارند. فوتبال اسپانیا و قهرمانی در آن همین‌قدر دشوار است. این یک فینال است و جان مان را می دهیم تا در نهایت قهرمان شویم.»

 

دیدگاه‌ها