کد خبر : 1756903 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:24 | 47.3K بازدید | 12 دیدگاه

در بارسا خیلی کارها درست انجام نمی شود

مصاحبه طوفانی کومان؛ مرا نمی خواهند، اعلام کنند

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری آخرین بازی فصل بارسا به سران باشگاه کنایه های تندی زد.

مصاحبه طوفانی کومان؛ مرا نمی خواهند، اعلام کنند

به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسلونا در آخرین بازی فصل خود در دیداری تشریفاتی به مصاف ایبار خواهد رفت. در این بازی کادر فنی به مسی و پدری استراحت داده و بدون این دو بازیکن ارزشمند به دنبال آخرین سه امتیاز فصل است.

بارسا دیگر شانس قهرمانی ندارد و این شاید آخرین حضور رونالد کومان روی نیمکت آبی اناری ها نیز باشد.

 

 

1600992

 

 

کومان در نشست خبری بازی با ایبار گفت:« من مربی و مسئول همه چیز در تیم هستم. با من جوانان زیادی به تیم اول راه پیدا کردند و خوش درخشیند و البته مسئول نتایج بد هفته های اخیر نیز به حساب می آیم. متاسفانه در بدترین زمان ممکن افت کردیم و جایی که باید نتیجه می گرفتیم، ناکام ماندیم تا شانس قهرمانی از دست برود. از این بابت بسیار متاسفم. اینکه بمانم یا بروم به مدیریت بستگی دارد . به شخصه در خودم توانایی هدایت بارسا را برای فصل بعد می بینم ولی حرف نهایی را رئیس باشگاه خواهد زد.»

 

کومان ادامه داد:« فردا به دنبال کسب پیروزی هستیم و می خواهیم فصل را با کسب سه امتیاز تمام کنیم. در واقع کار دیگری غیر از پیروزی نمی توانیم انجام دهیم.»

 

شایعات پاکسازی در بارسا:« در یک ماه اخیر اخباری در رسانه ها منتشر شده که چندان زیبنده باشگاه نبوده است. معتقدم باید بیشتر به مربی و بازیکنان احترام گذاشته شود. درک می کنم خیلی ها از نتایج اخیر ناراضی باشند ولی ما شایسته این شایعات نیستیم. می توان کارها را به شکلی متفاوت انجام داد. اینجا خیلی کارها درست انجام نمی شود. من در مقطعی طولانی از فصل تنها سخنگوی باشگاه بودم و هرگز از چیزی فرار نکردم ولی الان در مورد من اینچنین قضاوت می کنند.»

 

 

1596508

 

 

اعتماد باشگاه:« واقعیت این است که نمی دانم فصل بعد نیز مربی بارسا هستم یا خیر و باید پس از اتمام فصل با سران باشگاه صحبت کنم. در مقطع پایانی فصل این حس به من منتقل شده که باشگاه دیگر به من اعتماد ندارد. در مورد آینده صحبتی با من نشده و درک می کنم که از نتایج اخیر ناراضی باشند و نیاز به تغییرات باشد. اگر معتقدند نیاز به تغییر مربی است، اشکالی ندارد ولی بهتر است این را اعلام کنند. من یک سال دیگر قرارداد دارم و دوست دارم به کارم ادامه دهم.»

 

آینده مسی:« ای کاش لئو بماند. او امسال 30 گل برای بارسا زد و بار دیگر ارزش هایش را اثبات کرد. او همه توانش را برای تیم گذاشت. نمره من به مسی 10 است و اگر جدا شود باید به دنبال راهکاری برای جبران بود، چرا که پیدا کردن بازیکنی که بتواند فصلی 30 گل در لالیگا بزند، بسیار دشوار است. بارسا با مسی تیمی بسیار آینده دار تر خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها