کد خبر : 1756921 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:39 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

شکست مهلا مومن زاده در نیمه نهایی 

پدیده تکواندوی زنان ایران به المپیک نرسید

مهلا مومن‌زاده به عنوان اولین نماینده تکواندوی بانوان ایران از کسب مدال بازماند.

پدیده تکواندوی زنان ایران به المپیک نرسید

به گزارش ورزش سه، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 84  تکواندوکار از 28 کشور از امروز به مدت دو روز و به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" در حال برگزاری است تا تکلیف 16 تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را بدست می‌آورند، مشخص شود.


امروز و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که مهلا مومن زاده به عنوان اولین نماینده ایران روی شیاپ‌چانگ رفت.


این تکواندوکار ١٩ ساله ایرانی که سابقه کسب عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در دور اول غزل کیانی از فلسطین را شکست داد و در نیمه نهایی برابر پو یا سو از چین تایپه قرار گرفت. در صورتی که مومن زاده می توانست قهرمان بازیهای آسیایی ٢٠١٨ را شکست دهد، به سهمیه المپیک می رسید اما این مبارزه با نتیجه ٢٣ بر ۴ به سود تکواندوکار چین تایپه به پایان رسید تا اولین شانس کسب سهمیه برای ایران از دست برود. 


تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورند.


فردا و در روز دوم، رقابت‌های اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی دومین تکواندوکار ایرانی خواهد بود که روی شیاپچانگ می رود.

دیدگاه‌ها