کد خبر : 1756923 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:55 | 37K بازدید | 4 دیدگاه

جریمه عجیب تیم اینزاگی به دلیل سقوط به سری B

رئیس باشگاه بنتونتو اعلام کرد به خاطر سقوط این تیم به دسته پایین تر در بازی بعدی بازیکنان باید به جای هواپیما سفر 12 ساعته با اتوبوس را تجربه کنند.

جریمه عجیب تیم اینزاگی به دلیل سقوط به سری B

به گزارش "ورزش سه"، بنتونتو از فصل بعد در رقابت های سری B خواهد بود و دیدار هفته آخر این تیم برابر تورینو تشریفاتی است. به همین خاطر مدیران این باشگاه ایتالیایی جریمه ای عجیب برای تیم خود تصویب کردند.

بر این اساس اعضای تیم بنونتو تحت هدایت فیلیپو اینزاگی برای برگزاری دیدار هفته پایانی برابر تورینو در سری A باید با اتوبوس به این شهر سفر کنند. زمان سفر 12 ساعت خواهد بود.

 

 

1603995

 

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، اورسته ویگوریتو رئیس باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم از جمله سرمربی تیم فیلیپو اینزاگی بابت سقوط‌شان تصمیم گرفته است که آنها را به جای هواپیما با اتوبوس و به صورت زمینی عازم تورین کند و این به آن معناست که آنها باید حداقل 12 ساعت از وقت خود را در اتوبوس سپری کنند. مسافتی که اینزاگی و شاگردانش باید برای رسیدن به خانه آخرین حریف‌شان در فصل جاری سری A طی کنند، تقریباً تمام طول شبه جزیره ایتالیا از شمال تا جنوب آن است.

مجازات در نظر گرفته شده برای بازیکنان و مربیان بنونتو از سوی یکی از گروه اولتراهای این تیم (هواداران متعصب) به باشگاه توصیه شده است. گویا پس از آنکه اعلام شد ممکن است بنونتو تیم زیر 23 سال خودش را به مصاف تورینو بفرستد، این گروه از هواداران با ابراز خشم و مخالفت خود، به مدیران توصیه کردند که برای مجازات بازیکنان و مربیان تیم آنها را با یک اتوبوس معمولی به تورین بفرستند.

 

 

1603994

 

 

بنونتو تابستان گذشته به سری A صعود کرد و نیم فصل اول بسیار خوبی را سپری کرد و در رده دهم قرار گرفت. با این حال، در نیم فصل دوم این تیم تنها یک پیروزی به دست بیاورد و با 7 تساوی و 10 شکست  عملکرد کابوس واری داشت و به دسته پایین تر سقوط کرد.

بازی دو تیم تورینو و بنونتو روز یکشنبه در تورین برگزار می‌شود تا پرونده این فصل از رقابتها در ایتالیا با قهرمانی اینتر بسته شود.

دیدگاه‌ها