کد خبر : 1756931 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:40 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

اخطار به چلسی و لستر؛

کلوپ: کاری به حوادث بازی لستر نداریم

لیورپول در حالی پا به آخرین بازی خود در لیگ برتر می گذارد که قرمزها می دانند یک پیروزی می تواند برای آنها سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را به ارمغان بیاورد.

کلوپ: کاری به حوادث بازی لستر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه آخرین نبرد قرمزها برای رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول و کسب سهمیه چمپیونزلیگ، از بازیکنانش خواسته تا از این بزنگاه عبور کنند.

پیروزی چلسی برابر لستر در روز سه شنبه این فرصت را در اختیار قرمزها گذاشت تا با پیروزی برابر برنلی در روز چهارشنبه خود را به جمع چهار تیم برتر جدول برسانند. اکنون و در آستانه آخرین بازی این فصل لیگ برتر کلوپ و شاگردانش در رده چهارم جدول قرار دارند.

لیورپول هم امتیاز با لستر است اما تفاضل گل بهتری دارد. قرمزها از چلسی در رده سوم جدول نیز یک امتیاز کمتر دارند اما از این تیم نیز تفاضل گل بهتری دارند.

 

1604016

 

در نتیجه لیورپول می تواند از هرگونه لغزش شاگردان توماس توخل در بازی چلسی برابر استون ویلا  سود ببرد تا کار خود را در رده سوم جدول به پایان برساند، هر چند کلوپ از بازیکنان خود خواسته تا روی بازی خودشان تمرکز کنند و نه روی اتفاقاتی که در جای دیگری رخ می دهند.

لیورپول روز یکشنبه باید به مصاف کریستال پالاس برود و کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "در اندکی برای ما باز شده است و ما باید از آن عبور کنیم، این کاری است بچه‌ها با پیروزی 3-0 برابر برنلی کرده اند.

ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. پنجشنبه گذشته، یکشنبه گذشته، چهارشنبه گذشته، یکشنبه گذشته... این سخت ترین برهه زمانی است که می توانید تصور کنید. ما باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم، یک جلسه تمرین کنیم و برابر پالاس بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم."

به رغم شکست لستر برابر چلسی در هفته گذشته، هنوز هم رسیدن به تاپ فور برای برندن راجرز و شاگردانش ممکن است. لستر روز یکشنبه در کینگ پاور استادیوم میزبان تاتنهام خواهد بود.

اگر چه لستر با یک پیروزی بزرگ مقابل اسپرز هنوز هم می تواند بالاتر از لیورپول قرار بگیرد، اما کلوپ می گوید که این چیزی نیست که بازیکنانش بتوانند آن را کنترل کنند و از قرمزها خواسته که فقط روی کار خود در آنفیلد تمرکز کنند.

 

1604018

 

کلوپ افزود: "به خاطر این موقعیتی که در آن هستیم، مگر اینکه اتفاق عجیبی بیفتد و لستر چهار یا پنج گل جلو  بیفتد و ما 0-0 باشیم، ما به حوادث آن بازی توجهی نخواهیم داشت. سرنوشت ما در دستان خودمان است. اگر اتفاق عجیبی بیافتد بالاخره یک نفر به من خبر خواهد داد. ما یک بازی سطح بالا ارائه خواهیم داد، برنامه این است.

این یک فصل عجیب و غریب و دیوانه وار بود، چیزی نمی تواند این را تغییر دهد، اما اکنون حداقل می توانیم فصل را به  روشی عالی به پایان برسانیم. هیچ چیز هنوز تمام نشده. این فوتبال است. ما تمام تمرکزمان را می گذاریم روی 95 دقیقه ای که بازی خواهیم کرد.

اگر ما این کار را انجام دهیم و سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنیم، عالی خواهد شد و واقعا هیجان انگیز هم خواهد بود. بچه ها بعد از این فصل خسته خواهند بود اما در حال حاضر همه چیز هنوز خوب است."

 

1604021

 

یورگن کلوپ همچنین درباره جینی واینالدوم صحبت کرد و به نظر می رسید که خداحافظی این بازیکن با قرمزها بسیار نزدیک است. سرمربی لیورپول اما از تایید اینکه آیا بازی برابر کریستال پالاس آخرین بازی واینالدوم در پیراهن قرمزها است، سر باز زد.

قرارداد واینالدوم با لیورپول ماه آینده به پایان خواهد رسید اما هنوز هیچ حرکتی از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته است.

در حالی که شایعاتی در رابطه با احتمال پیوستن او به پاری سن ژرمن مطرح است، کلوپ از صحبت در این باره خودداری کرد.

یورگن کلوپ در باره این بازیکن گفت: "این اولین باری نیست که ما موقعیت های اینچنینی داریم. بچه ها همیشه خوب کار کرده اند. این بچه ها شخصیت های فوق العاده ای دارند. اینکه چیزی درباره آینده بدانی و اینکه دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد دو چیز متفاوت است. بچه ها عادت دارند که در مذاکره باشند. اخلاق و شخصیت جینی اصلا جای سوال ندارد. او آدمی بسیار بسیار احساساتی و حساس است.

او تا روز آخر کاملاً به باشگاه و تیم متعهد است و خواهیم دید که آن چه زمانی خواهد بود."

 

 

 

دیدگاه‌ها