کد خبر : 1756956 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 22:27 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

به رغم قهرمانی در بوندسلیگا؛

سرژ گنابری: از خودم راضی نیستم

سرژ گنابری، ستاره بایرن مونیخ، درباره فصل ناامیدکننده ای که در بایرن مونیخ پشت سر گذشته صحبت کرده است.

سرژ گنابری: از خودم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری در آستانه آخرین بازی این فصل بایرن در بوندسلیگا، درباره ناراحتی اش از مشکلاتی که در یک سوم پایانی زمین حریف و رو به روی دروازه داشت صحبت کرده است و همچنین تایید کرده که ترجیح می داد در این فصل بیش از یک قهرمانی کسب کنند.

گنابری نقش مهمی در موفقیت بایرن و کسب یک سه گانه بی سابقه در فصل 20-2019 تحت هدایت هانسی فلیک ایفا کرد و 23 گل و 14 پاس گل در 46 بازی در همه رقابت ها به نام خود ثبت کرد.

این ستاره ملی پوش آلمانی شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای اروپا در این روند تثبیت کرد اما پیش از آخرین بازی این فصل برابر آگزبورگ اعتراف می کند که در این فصل از استانداردهای خود افول کرده و با افت مواجه شده است.

 

1561492

 

گنابری گفت: "من از خودم راضی نیستم. دوست داشتم که تعداد گل ها و پاس گل هایم را افزایش دهم. متاسفانه بازی های زیادی بود که در آنها من شانس های واقعا خوبی را از دست دادم. باید روی این موضوع کار کنم."

ستاره 25 ساله بایرن به همراه این تیم یک عنوان قهرمانی دیگر در بوندسلیگا را به افتخارات خود افزود اما از اینکه بایرن نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی و چمپیونزلیگ دفاع کند، بسیار ناراحت است.

گنابری افزود: "پس از آنهمه موفقیت ما در فصل پیش، من شخصا دوست داشتم که امسال بیش از یک عنوان قهرمانی ببریم چرا که هیمشه می خواهم همه دستاوردهای ممکن را کسب کنم.

مخصوصا بازی برگشت حذفی برابر کی‌یل در جام حذفی واقعا آزاردهنده بود، آن اتفاق نباید برای ما می افتاد، اما ناامیدی بزرگتر برای ما حذف در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG بود."

 

1465315

 

گنابری در این فصل در 37 بازی برای بایرن به میدان رفته و 10 گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده است. آخرین گل او در ماه مارس و در پیروی 4-0 بایرن برابر اشتوتگارت وارد دروازه حریف شد.

گنابری موفق شده در این فصل شش پاس گل به هم تیمی هایش بدهد اما فردا در آخرین بازی بایرن در بوندسلیگا برابر آگزبورگ این فرصت را دارد تا آمار خود بهبود ببخشد.

 

دیدگاه‌ها