کد خبر : 1757039 | 01 خرداد 1400 ساعت 14:22 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم صنعت برابر استقلال شکست می‌شود؟

تیم صنعت نفت در شش دیدار اخیر خود نتوانسته برابر استقلال پیروز شود و آخرین برد آن‌ها مربوط به لیگ هفدهم است.

طلسم صنعت برابر استقلال شکست می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، تیم صنعت نفت باید روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف استقلال برود. شاگردان سید سیروس پورموسوی در دیدار رفت برابر استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند و البته گل سالم طالب ریکانی نیز به اشتباه مردود اعلام شد تا زردپوشان آبادانی نتوانند سه امتیاز را کسب کنند.

 

صنعت نفت در شش دیدار اخیر برابر استقلال موفق به پیروزی نشده، آخرین برد صنعت نفت مربوط به هفته اول لیگ هفدهم است که موفق شدند با تک گل کرار جاسم محمد برابر تیم آبی‌پوش تهران به برتری برسند و البته استقلال در بازی برگشت این باخت را جبران کرد و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید. سه گل از محسن کریمی و یک گل از داریوش شجاعیان باعث این برد شد.

 


در دیدار رفت لیگ هجدهم نیز استقلال موفق شد با سه گل فرشید باقری، همام طارق و الله‌یار صیاد منش به پیروزی سه بر صفر برسد و دیدار برگشت در آبادان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1604163


استقلال در دیدار رفت لیگ نوزدهم موفق شد تا صنعت نفت را با پنج گل در ورزشگاه آزادی بدرقه کند، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، محمد دانشگر، وریا غفوری و هروه میلیچ گلزنان تیم استقلال در این میدان بودند. در دیدار برگشت نیز استقلال با دو گل شیخ دیاباته و ارسلان مطهری موفق شد برابر صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان پیروز شود.


حال باید منتظر ماند و دید که صنعت نفت این طلسم را در دیدار هفتم خواهد شکست یا همچنان نوار نبردن‌های این تیم برابر استقلال ادامه دار خواهد بود.

دیدگاه‌ها