کد خبر : 1757080 | 01 خرداد 1400 ساعت 17:44 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: خیلی زود از شوک خارج شدیم

مهاجم تیم آلومینیوم معتقد است که تیم به خوبی توانست بر فشارهای بازی با تراکتور غلبه کرده و به پیروزی دست یابد.

آقایی: خیلی زود از شوک خارج شدیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی در ابتدای نیمه دوم دیدار حساس تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز وارد زمین شد. منصوریان در دقایق حساسی که تیمش با یک گل از تراکتور پیش بود به این مهاجم باتجربه میدان داد و آقایی در حضور یک نیمه ای اش نمایش خوبی داشت و هم در خلق موقعیت با پاس های در عمق مفید بود و هم در اجرای تاکتیک پرسینگ از جلو یکی از بهترین های آلومینیوم بود. او در گفت و گو با خبرنگار ما از دیدار سنگین و پر حاشیه با تراکتور صحبت کرد.

 

آقایی در مورد پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور گفت: با توجه به حضور کادر فنی سابق تیم ما در تیم تراکتور و حضور کار فنی سابق آنها در تیم ما پیش بینی می کردیم که یک بازی پر تنش را داشته باشیم. البته کادر فنی در طول هفته به خوبی در این مورد با بچه ها صحبت کرده بود و همان طور که دیدید، به خوبی توانستیم از پس فشار بازی بر آمده و یک برد قاطع کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: در هر دو نیمه از تراکتور بهتر بودیم. هم موقعیت های زیادی خلق کردیم و هم اجازه کمترین خلق موقعیت را به آنها دادیم. در نیمه دوم کارمان به مراتب سخت تر بود. آنها یک گل خورده بودند و چیزی برای از دست دادن نداشتند. در چنین شرایطی بود که توانستیم بازی را کنترل و با زدن گل دوم، پیروزی مان را قطعی کنیم.

 

مهاجم تیم آلومینیوم در مورد روند خوب تیمش در هفته های اخیر تاکید کرد: خوشبختانه خیلی زود از شوکی که در آغاز نیم فصل اول به تیم ضربه زده بود خارج شدیم. با حضور آقای منصوریان بچه ها از نظر روحی و روانی بازهم به شرایط قبل بازگشتند و توانستیم با حداکثر توانایی هایمان برای آلومینیوم تلاش کنیم. نتیجه تا این جا خوب بوده و امیدوارم که بتوانیم هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها