کد خبر : 1757107 | 01 خرداد 1400 ساعت 19:57 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن ۵-۲ آگزبورگ؛ چه‌ پایانی بهتر از این برای فلیک

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه 5-2 آگزبورگ را شکست دهد.

بایرن ۵-۲ آگزبورگ؛ چه‌ پایانی بهتر از این برای فلیک

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ، قهرمان این فصل رقابت‌های بوندسلیگا، امروز در چارچوب هفته پایانی این بازی‌ها به مصاف آگزبورگ رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 5-2 حریف خود را شکست دهد تا هانسی فلیک پایان خوشی در این تیم داشته باشد.

 

بایرن مونیخ کار را طوفانی آغاز کرد و توانست خیلی زود به گل اول دست پیدا کند. در دهانه دروازه آگزبورگ گوولیو، بازیکن این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بایرن مونیخ با یک گل پیش بیفتد.

 

حملات بایرن مونیخ بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 بازهم دروازه آگزبورگ را باز کرد. بعد از یک کش و قوس و درون محوطه جریمه آگزبورگ سرژ گنابری دروازه تقریبا خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1604250

 

 

در دقیقه 32 حملات ادامه دار بایرن مونیخ به گل سوم این تیم منجر شد. ضربه فوق العاده و مهار نشدنی جاشوا کیمیش از پشت محوطه جریمه به تور دروازه آگزبورگ چسبید تا نتیجه 3-0 شود‌.

 

در حالی که بازی باید احساس پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرن موفق شد گل چهارم را هم به ثمر برساند. در دقیقه 43 کینگزلی کومان روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه آگزبورگ را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 4-0 به سود باواریایی‌ها تمام شود.

 

 

1604253

 

 

این آگزبورگ بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 67 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. آندره هان روی یک ارسال از جناح چپ و با ضربه سری مهار نشدنی دروازه مانوئل را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

 

در دقیقه 72 آگزبورگ توانست یکی دیگر از گل‌های خورده را هم جبران کند. فلورین در مصافی تک به تک دروازه بایرن مونیخ و مانوئل نویر را باز کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کند.

 

 

1604249

 

 

در حالیکه بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد روبرت لواندوفسکی موفق شد روی یک ریباند گل پنجم بایرن‌مونیخ را به ثمر برساند و رکورد گرد مولر افسانه ای را هم بشکند. در پایان بازی با همین نتیجه 5-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها