کد خبر : 1757196 | 02 خرداد 1400 ساعت 10:53 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

وداع نزدیک است؛

شمارش معکوس؛ زیدان تصمیم 2018 را تکرار می‌کند؟

در سال 2018 تنها چهار روز پس از پایان فصل، زین‌الدین زیدان از رئال مادرید خداحافظی کرد. رئالی‌ها اکنون منتظر تصمیم سرمربی فرانسوی‌اند

شمارش معکوس؛ زیدان تصمیم 2018 را تکرار می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، 72 ساعت آینده برای زین‌الدین زیدان ساعاتی سرنوشت‌ساز هستند. زیدان پس از پیروزی 2-1 شاگردانش برابر ویارئال در آخرین بازی این فصل لالیگا، از پاسخ دادن به سوالی درباره آینده‌اش در رئال مادرید طفره رفت تا بیش از پیش بر شبهاتی که درباره ادامه هم‌کاری‌اش با سپیدپوشان مادرید وجود دارد، دامن بزند.
زیدان در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ادامه همکاری با رئال گفت که اکنون باید به تیم فکر کرد و پیش از اعلام هر چیزی می‌خواهد با باشگاه صحبت کند.

 

1604376



این همان اتفاقی بود که در سال 2018 و پس از پیروزی در فینال چمپیونزلیگ در کیف افتاد؛ زیدان سه روز پس از بالا بردن جام قهرمانی در اروپا با مدیران رئال دیدار کرد و پس اینکه خواسته‌هایش در ان دیدار برآورده نشد، با توجه به شرایط، تصمیم گرفت به کار خود با رئال مادرید پایان دهد. زیدان تنها چهار روز پس از قهرمانی در اروپا، در روز پنجشنبه استعفا داد!زیدان در گذشته ثابت کرده است که آدمی نیست که مسائل را کش بدهد، او پس از پایان مسابقه‌ی دیروز، در کنفرانس خبری خود گفت: "در روزهای آینده با باشگاه مذاکره می‌کنم. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد."

رئال نیز در هفته‌های گذشته، با توجه به اینکه سرمربی‌شان پاسخ‌های مبهمی درباره ادامه همکاری به رسانه‌ها می‌داد، گزینه‌هایی را برای جانشینی زیدان در صورت جدایی او از باشگاه در نظر گرفته است. رئالی‌ها در سال 2018 به شدت با تصمیم زیدان بر جدایی غافلگیر شدند و دیگر نمی‌خواهمد در موقعیتی مشابه قرار بگیرند.

 

1604459



بازیکنان رئال نیز منتظر تصمیم زیدان هستند. زیزو این خبر را که به شاگردانش اطلاع داده باشگاه را ترک خواهد کرد و با آنها خداحافظی کرده را پیشتر رد کرده بود. در کال حاضر تنها خانواده و دوستان نزدیک زیدان از تصمیم او برای آینده باخبرند.

زیدان قرار است در روزهای آینده با مدیران رئال و فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، جلسه‌ای داشته باشد و تا پیش از صحبت با پرز، تصمیم خود را به رسانه‌ها اعلام نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها