کد خبر : 1757213 | 02 خرداد 1400 ساعت 11:52 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سهیل مهدی اعلام کرد:

احتمال ورود تماشاگر به ورزشگاه‌ها از فصل آینده لیگ

احتمال دارد ورود تماشاگران به رقابت‌های لیگ برتر از فصل آینده مسابقات با رعایت پروتکل‌ها آزاد شود.

احتمال ورود تماشاگر به ورزشگاه‌ها از فصل آینده لیگ

به گزارش "ورزش سه"، با شیوع ویروس کرونا از حدود یکسال و نیم پیش رقابت های لیگ فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این مساله از جذابیت مسابقات کاسته است. نبود تماشاگران نه تنها از کیفیت مسابقات کم کرده که مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است. حالا اما احتمال دارد از فصل آینده تماشاگران دوباره بتوانند با ظرفیت های کمتر ورزشگاه‌ها را پر کنند.


با توجه به اینکه واکسن کرونا به تعداد زیاد به ایران رسیده و فعلا سالمندان در مراحل اولیه تزریق واکسن هستند و این موضوع تا پایان تابستان به جمعیت زیادی خواهد رسید، امیدواری هایی وجود دارد که از فصل آینده مسابقات فوتبال با حضور تماشاگران برگزار شود.


سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «به این اتفاق امیدواریم، و هر چیزی امکان‌پذیر است. امیدواریم این مسئله محقق شود تا خطرات ابتلا به کرونا کمتر شود ضمن اینکه بحث حضور تماشاگران روی سکوها را هم داریم. برای ما برگزاری بازی با تماشاگر خیلی راحت‌تر است که هم اتمسفر خوبشان را در کنار تیمشان داشته باشیم و هم اینکه جداسازی‌ به این صورت نباشد.»


البته تصمیم نهایی درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مبارزه با کرونا است و باید دید طی ماه‌های آینده چه تصمیمات جدیدی در این خصوص گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها