کد خبر : 1757259 | 02 خرداد 1400 ساعت 14:22 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

باید از این بازی امتیاز بگیریم

کربکندی: امیدوارم داور بازی پرسپولیس قوی باشد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن می گوید که اشتباهات داوری و قضاوت های صورت گرفته، روی جایگاه فعلی این تیم بسیار تأثیرگذار بوده است.

کربکندی: امیدوارم داور بازی پرسپولیس قوی باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس فردا و از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به سپاهان تلاش می کنند و ذوبی ها نیز در پی بقا در لیگ برتر هستند. سخنگوی باشگاه ذوب آهن می گوید آنها در تلاش هستند تا تیمشان را در لیگ برتر حفظ کنند.


رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: مدت هاست که در ورزشگاه خانگی خودمان بازی نکرده ایم. بعد از بازی با پدیده، دو بازی با استقلال و دیدار با گل گهر را خارج از خانه برگزار کردیم و اکنون باید در اصفهان به مصاف پرسپولیس برویم. تیمی که فوق العاده آماده و سرحال است. شرایط ما نیز در لیگ خیلی خوب نیست و به همین علت، بعد از مدتها بازی در خانه آن هم مقابل پرسپولیس را تجربه می کنیم. با توجه به وضعیتی که در جدول داریم، بازی فوق العاده برای ما حساس است و تلاش می کنیم تیم در شرایط آماده ای برابر پرسپولیس قرار بگیرد.


او گفت: بعد از بازی با استقلال در جام حذفی، تیم ما هر روز تمریناتش را برگزار کرده و کادرفنی ریکاوری خوبی را انجام داده است. جلسات فنی و آنالیز خوبی را پشت سرگذاشته ایم. تمام اینها جزو برنامه های ما بوده و امروز نیز آخرین تمرینمان را انجام می دهیم و تیم راهی اردو می شود.


سخنگوی ذوب آهن درخصوص شرایط تیم پس از حضور مجتبی حسینی گفت: نمی خواهم درباره اول فصل صحبت کنم. تیم را خوب بستیم. قضاوت های داوری برای ما خوب نبود و خیلی لطمه خوردیم. به دلیل همین مسئله قضاوت های تأثیرگذار، اکنون این جایگاه را در جدول داریم. باید گذشته را فراموش کنیم و به آینده نگاه بهتری داشته باشیم. باید تلاش کنیم از این بازی سخت برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم. برای رسیدن به امتیاز، بازیکنان باید تلاش خیلی زیادی انجام دهند.


وی گفت: کادرفنی نیز حریف را به خوبی آنالیز کرده است. در مجموع بازی خستی را داریم و با توجه به وضعیت ذوب آهن در جدول، نیازمند کسب امتیاز هستیم. می دانیم کار آسانی نیست و در سوی مقابل حریف نتایج خوبی کسب کرده و در دربی و جام حذفی با پیروزی از زمین خارج شده اند. تمام اینها شرایط را به سمتی پیش برده که ما هم کار سختی داریم و هم به امتیاز نیاز داریم.


کربکندی ادامه داد: امیدوارم که داور بازی فردا با پرسپولیس بتواند قضاوت قوی و خوبی را داشته باشد و امیدوارم در ادامه کار داورها نقششان در برد و باخت تیم ها خیلی موثر نباشد. امیدوارم در ادامه از داوران باتجربه تر و بهتر استفاده شود.


سخنگوی ذوبی ها درخصوص شرایط مالی این تیم گفت: پس از تغییر کادرفنی، خیلی خوب تمرین کردیم و حریفانمان را به خوبی آنالیز می کنیم. برمبنای نیازمان تمرین می کنیم و همه این کارها را کادرفنی به خوبی انجام می دهد. باشگاه نیز تمامی تلاشش را برای برآورده کردن خواسته های کادرفنی انجام می دهد. ما سه امتیاز از استقلال گرفتیم که فوق العاده برای ما ارزشمند بود. در برابر پرسپولیس نیز در خانه بازی می کنیم. تلاش هایی که باید برای موفقیت صورت بگیرد را به صورت کار گروهی توسط کادرفنی و باشگاه در حال انجام آنها هستیم. همه این تلاش ها صورت گرفته تا امتیازات لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم تا برای سال بعد بتوانیم برنامه های بهتری را پیاده کنیم.

دیدگاه‌ها