کد خبر : 1757275 | 02 خرداد 1400 ساعت 16:35 | 123K بازدید | 12 دیدگاه

پس از یک فصل بدون جام

شروط دردناک رئال؛ زیدان زیر بار می رود؟

فلورنتینو پرز رئیس رئال به زودی با زیدان ملاقات می کند و برای ادامه کار او شروطی را مطرح خواهد کرد.

شروط دردناک رئال؛ زیدان زیر بار می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فصل برای رئال مادرید با پیروزی 2-1 برابر ویارئال به اتمام رسید و هرچند تیم زیدان ایستاده جان داد و هرگز زانو نزد ولی در نهایت موفق به فتح هیج جامی نشد. رئال در لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و کوپا دل ری ناکام ماند و به قهرمانی نرسید و این در رئال مادرید حکم یک فاجعه را دارد.

 

 

1604377

 

 

18 بازی متوالی بدون شکست و کسب سه پیروزی برابر بارسا و اتلتیکو هم در نهایت باعث نشد تا رئال به قهرمانی لالیگا برسد. قطعا هواداران به تیم شان بابت تلاش مضاعف و توانی که در زمین گذاشتند و اینکه تا ثانیه های پایانی فصل نیز شانس قهرمانی لالیگا را داشتند، افتخار می کنند ولی در رئال مادرید به شکل تاریخی وسواس کسب جام وجود دارد و به اتمام بردن یک فصل بدون جام، اشتباهی نابخشودنی است که نباید برای یک سال دیگر هم تکرار شود.

 

 

1604570

 

 

در باشگاه اولویت را روی بازسازی تیم گذاشته اند و نه اصرار به ماندنی شدن زین الدین زیدان به هر قیمتی. تمرکز سران باشگاه روی تقویت تیم برای فصل بعد است و ایجاد یک شوک مثبت در مجموعه. این شوک می تواند با زیدان باشد یا بدون حضور او روی نیمکت چرا که این پاکسازی، برخی بازیکنان بزرگ و قدیمی تیم را نیز شامل می شود؛ کسانی که زیر نظر زیدان همواره از حاشیه امنیت برخوردار بوده اند.

باشگاه اما معتقد است زمانش رسیده تا میانگین سنی تیم کاهش پیدا کند و ضمن قدردانی از برخی بازیکنان باتجربه و قدیمی، با آنها قطع همکاری شود. شرط ادامه کار با این دسته بازیکنان، نیمکت نشینی و پذیرش نقش دوم پشت سر بازیکنان جوان تر و با انگیزه تر خواهد بود.

 

 

1604329

 

 

کیلیان امباپه مهترین گزینه نقل و انتقالاتی رئال در تابستان خواهد بود؛ضمن اینکه فده والورده، مارتین اودگارد، ادر میلیتائو و دیگر جوانان باشگاه، نقشی پررنگ تر را ایفا خواهند کرد اما اینکه زیدان فرد مناسبی برای چنین انتقال قدرتی باشد یا خیر، مشخص نیست و در باشگاه تردیدهایی روی آن دارند.

به همین دلیل در روزهای آتی بین زیدان و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه نشستی صورت خواهد گرفت و برای سرمربی فرانسوی در مورد سیاست های باشگاه در فصل آینده صحبت خواهد شد. زیدان این حق را کسب کرده که خودش در مورد آینده تصمیم گیرنده باشد. او باید ارزیابی کند که توان خواستن عذر بازیکنان قدیمی باشگاه که همیشه در ایده هایش جای مناسبی داشته اند را در خود می بیند یا اینکه جدایی را بهترین راه خواهد دانست.

 

دیدگاه‌ها