کد خبر : 1757278 | 02 خرداد 1400 ساعت 16:49 | 38.9K بازدید | 12 دیدگاه

آبی‌ها به امید برد مقابل نفت آبادان و شکست پرسپولیس

استقلال در چه صورت دوباره مدعی قهرمانی می‌شود؟

استقلال امیدوار است مقابل نفت آبادان پیروز شود و پرسپولیس در مصاف با ذوب‌آهن شکست بخورد.

 استقلال در چه صورت دوباره مدعی قهرمانی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر در جام حذفی موفق شد با برد مقابل ذوب‌آهن به دور بعدی برسد و شانس قهرمانی خود را تقویت کند. این در حالی است که با توجه به ایجاد شدن فاصله 14 امتیازی تا صدرجدول رده بندی لیگ برتر خیلی از طرفداران آبی پوش نسبت به کسب جام لیگ ناامید شده‌اند.


با این وجود اما محقق شدن دو اتفاق می‌تواند استقلال را دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی قرار بدهد. استقلالی‌ها فردا شب(دوشنبه) در چارچوب یک دیدار معوقه مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرند و در صورت برد در این دیدار جمع امتیازات را به عدد 37 می‌رسانند. در صورت پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی ها بار دیگر بالاتر از آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان رتبه سوم جدول رده بندی را پس خواهند گرفت.


از سوی دیگر استقلالی‌ها امیدوارند پرسپولیس در بازی معوقه با ذوب آهن اصفهان نتواند امتیاز بگیرد تا با برد احتمالی مقابل صنعت نفت فاصله امتیازات تا صدر جدول به 11 و با پرسپولیس به 8 برسد. این در شرایطی است که استقلال یک بازی معوقه دیگر هم با شهرخودرو دارد که زمان آن هنوز مشخص نشده است. آن وقت در صورت محقق شدن احتمالات مذکور(برد استقلال مقابل نفت و شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن) آبی ها این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل شهرخودرو فاصله امتیازی با پرسپولیس را به 5 امتیاز و با سپاهان به 8 کاهش بدهند و دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شوند.


به عبارت بهتر استقلالی‌ها در شرایط کنونی امیدوارند فردا صنعت نفت را شکست بدهند و از طرفی پرسپولیس هم مقابل ذوب‌آهن امتیازی به دست نیاورد تا فعلا به 8 امتیازی پرسپولیس و 11 امتیازی سپاهان برسند و بعد به 3 امتیاز دیدار معوقه دیگرشان فکر کنند.


باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی تیمش را مقابل نفت آبادان چگونه و با چه ارنجی به زمین می‌فرستد و در نهایت چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

 

دیدگاه‌ها