کد خبر : 1757282 | 02 خرداد 1400 ساعت 17:18 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ‌تمام باشگاه منچسترسیتی برای اسطوره خود؛

همه چیز مهیای گودبای پارتی آگوئرو (عکس)

پس از یک دهه حضور درخشان در ترکیب سیتیزن‌ها، باشگاه منچسترسیتی مراسم بزرگداشتی پیش از برگزاری دو بازی پایانی آگوئرو با پیراهن این باشگاه در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه" باشگاه منچسترسیتی  از تصویر موزاییکی که شادی پس از نخستین گل آگوئرو برای سیتی را به تصویر کشیده بود، رونمایی کرد؛ این تصویر موزائیکی در بخشی از آکادمی باشگاه نصب شده که برای بزرگداشت ستاره آرژانتینی به نام او نام‌گذاری شده است.

 

1604583

 

 

آگوئرو در کنار تمام 15 جامی که موفق شده به همراه سیتی کسب کند، عکس یادگاری گرفت و قرار است تندیس او به زودی آماده و اطراف ورزشگاه اتحاد نصب شود. او همچنین با نقاشی ساختمانی که شادی گل معروف او در دقیق 93:20 را به تصویر کشیده بود عکس یادگاری گرفت و قرار است پس از پایان دیدار امروز سیتی مقابل اورتون که آخرین بازی سرخیو در ورزشگاه اتحاد به حساب می‌آید، مراسمی برای بزرگداشت او به همراه هواداران برگزار شود.

 

1604584

 

تیم فوتبال منچسترسیتی در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره امشب در خانه و در ورزشگاه به مصاف تیم فوتبال اورتون می‌رود و پس از این مسابقه جشن قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا و البته مراسم بزرگداشت و خداحافظی سرخیو آگوئرو کاپیتان و اسطوره باشگاه منچسترسیتی برگزار خواهد شد.

 

1604582

دیدگاه‌ها