کد خبر : 1757294 | 02 خرداد 1400 ساعت 18:00 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

امیلیو بوتراگنیو:

با زیدان حرف می زنیم، باید به این تیم افتخار کرد

مدیر رئال مادرید وعده داد که در زمان مناسب با زیدان صحبت خواهد شد و از تلاش او و تیم ستایش کرد.

با زیدان حرف می زنیم، باید به این تیم افتخار کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب نتوانست به قهرمانی لالیگا برسد و پس از یازده سال، فصل را بدون جام تمام کرد که در این باشگاه یک گناه نابخشودنی محسوب می شود؛ با این حال در فصلی که رئال بیش از 60 مصدومیت داشت و انواع اقسام مشکلات را پشت سر گذاشت، هیچکس موافق برکناری زین الدین زیدان نیست و بسیاری معتقدند اگر فصل بعد رئال به خوبی تقویت شود، زیدان بار دیگر تیم را به عناوین قهرمانی خواهد رساند.

 

 

1583792

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره های باشگاه، در پایان بازی برابر ویارئال که با پیروزی 2-1 کهکشانی ها همراه بود، قهرمانی اتلتیکو را تبریک گفت:« قهرمانی را به اتلتیکو تبریک می گویم. به بازیکنان و کادر فنی مان نیز برای تلاشی که به خرج دادند، تبریک می گویم. سال دشواری بود و معتقدم باید به تیم مان افتخار کنیم. هیچکس کم نگذاشت و به خوبی از نشان رئال دفاع کردند و این بسیار باارزش است.»

 

 

1604458

 

 

بوتراگنیو در مورد آینده زیدان گفت:« معتقدم الان وقت تصمیم گیری نیست و زمان برای فکر کردن و صحبت با زیدان خواهیم داشت. افسوس که در فصلی که گذشت، نتوانستیم هواداران را با خود داشته باشیم ولی تردید ندارم که همه از تلاش تیم و کادر فنی رضایت دارند. در زمان مناسب در مورد اهداف آینده با کادر فنی صحبت خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها