کد خبر : 1757335 | 02 خرداد 1400 ساعت 21:06 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

ناصری: به دنبال تساوی برابر استقلال نیستیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این تیم در دیدار معوقه مقابل استقلال به دنبال مساوی نخواهد بود.

ناصری: به دنبال تساوی برابر استقلال نیستیم

عبدالله ناصری مدافع راست تیم صنعت نفت درباره آخرین وضعیت تیمشان در آستانه بازی با استقلال تهران، آنهم در حالی که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، به تسنیم گفت: تیم ما از لحاظ روحی و روانی آمادگی خوبی برای بازی با استقلال دارد و همه می‌دانیم که این بازی چقدر برای‌مان مهم است. ما به این سه امتیاز خیلی نیاز داریم و برد در این بازی تیم ما را چند پله بالاتر خواهد برد. ما در چند بازی نمایش خوبی نداشتیم و البته در بعضی از بازی‌ها هم مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. عدم کسب پیروزی روی تمرکز بازیکنان و کادر فنی تأثیر منفی گذاشته بود، ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

 

وی ادامه داد: خدا را شکر که بچه‌ها تا حدودی تمرکزشان را بیشتر کردند و در بازی با تراکتور هم می‌توانستیم برنده شویم، ولی گرفتن یک امتیاز آنهم در تبریز نتیجه بدی نبود. حالا برای نتیجه گرفتن برابر استقلال انگیزه زیادی داریم و تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم تا هواداران صنعت نفت را بعد از چند هفته خوشحال کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت در پایان با تمجید از تیم استقلال اظهار داشت: با تیم پرقدرت و پرمهره‌ای روبه‌رو می‌شویم، ولی تیم ما هم قطعاً در این بازی تلاش خواهد کرد تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. ما اهمیت این بازی را درک می‌کنیم و مقابل استقلال دنبال مساوی هم نیستیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در زمین برای ما رقم بخورد. باز هم تأکید می‌کنم که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

دیدگاه‌ها