کد خبر : 1757357 | 02 خرداد 1400 ساعت 22:29 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: ناراحتم، فصل قبل با ۶۱ امتیاز پنجم شده بودیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید این تیم در آینده از این بهتر خواهد شد.

آرتتا: ناراحتم، فصل قبل با ۶۱ امتیاز پنجم شده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه آرسنال در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی به دست آورده بود و به کسب سهمیه اروپایی نزدیک شده بود اما نهایتاً نتایج هفته آخر طوری رقم خورد که این تیم نتوانست به هدف مهم خود دست پیدا کند. تیم میکل آرتتا وظیفه خود را انجام داد و با دو گل مقابل برایتون به پیروزی رسید اما در سمت مقابل پیروزی تاتنهام برابر لستر مانع از کسب سهمیه اروپایی برای توپچی ها شد.

 

 

1604684

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در پایان بازی گفت: "ناراحت کننده است چرا که ما فصل گذشته با 61 امتیاز پنجم شده بودیم اما حالا در جایگاه هشتم قرار گرفتیم. بله ما نمی توانیم از نکات مثبت چشم‌پوشی کنیم. به نظر من اکنون در وضعیت خیلی بهتری هستیم و در آینده بهتر از این هم خواهیم شد."

 

آرتتا در مورد مارتین اودگارد: "نظر ما در مورد او واضح است اما مارتین بازیکن تیم دیگری است. ما تمام تلاش خود را کردیم که مارتین بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشد. امیدوارم این احساس را در او به وجود آورده باشیم که آرسنال جای خوبی برای او محسوب می شود."

 

 

1604685

 

 

آرتتا درباره کرونکه، مالک باشگاه آرسنال: "او علاقمند به باشگاهی است که در آن قرار دارد و می‌خواهد تیم را به سطح دیگری برساند. دلیل حضور او در اینجا همین است. او حامی باشگاه هست و علاقه زیادی آرسنال دارد. کرونکه جاه طلبی زیادی دارد و در واقع به همین دلیل اینجاست."

دیدگاه‌ها