کد خبر : 1757362 | 02 خرداد 1400 ساعت 22:41 | 57.8K بازدید | 3 دیدگاه

نیمکت نشینی رونالدو در حساس ترین بازی فصل

یوونتوس که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست، در آخرین بازی فصل بدون رونالدو به مصاف بولونیا می رود.

نیمکت نشینی رونالدو در حساس ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، شش بازی باقیمانده از این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا امشب و از ساعت 23:15 آغاز می شود که سه تیم میلان، ناپولی و یوونتوس به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و سایر تیم ها انگیزه خاصی برای دیدارهای خود ندارند و تنها در پی اتمام فصل با رتبه بهتری هستند.


اما یوونتوس که باید چشم انتظار توقف حداقل یکی از تیم های میلان یا ناپولی باشد و خودش نیز مقابل بولونیا به برتری دست پیدا کند، در شرایطی در استادیوم رناتو دال آرا به مصاف میزبان خود خواهد رفت که رونالدو را از ابتدا در ترکیب خود ندارد.

 

1604690


آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری تصمیم گرفته است در این بازی از ابتدا به آلوارو موراتا و دیبالا بازی دهد و فوق ستاره پرتغالی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد که این مسئله نیز در نوع خود عجیب است.


رونالدو که در این فصل با به ثمر رساندن 29 گل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کرده است، باید منتظر باشد که در ادامه بازی و بنا بر تصمیم پیرلو، یوونتوس را همراهی کند. CR7 که از انگیزه های بالایی برای به ثمر رساندن سی امین گل خود در سری آ برخوردار بود، هیچ گونه مصدومیتی نداشته و تنها بنا بر تصمیم پیرلو روی نیمکت نشسته است.

 

1604691


یوونتوس که طی سالیان اخیر همواره یک پای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است، امسال علاوه بر اینکه قهرمانی را به رقیب دیرینه خود یعنی اینتر آن هم با سرمربیگری آنتونیو کونته واگذار کرد، باید منتظر نتایج دو رقیب خود بماند تا سهمیه UCL را کسب کند.

 

1604717

 

1604718

دیدگاه‌ها