کد خبر : 1757368 | 02 خرداد 1400 ساعت 23:25 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

برندان راجرز: هیچ احساسی به جز غرور ندارم

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، از عملکرد شاگردانش در این فصل تمجید کرد.

برندان راجرز: هیچ احساسی به جز غرور ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لستر امشب در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود و در نهایت با نتیجه 4-2 مقابل این تیم شکست خورد تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز بماند و فصل را با رتبه پنجمی به پایان برساند.

 

با توجه به نتایج رقم خورده در بازی های دیگر و شکست چلسی مقابل استون ویلا، تیم برندان راجرز می‌توانست با پیروزی برابر تاتنهام به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما آنها این فرصت بزرگ را از دست دادند.

 

 

1604702

 

 

برندان راجرز، سرمربی لستر، بعد از این ناکامی گفت: " من چیزی به جز غرور و تحسین بازیکنان برای گفتن ندارم. من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که ما دو سال بدون وقفه بازی کرده ایم؛ به جز 21 روز. هنگامی که کارمان را در اینجا آغاز کردیم در اواسط جدول بودیم اما حالا تیم های برتر را به چالش می کشیم و برای اولین بار در تاریخ خود جام حذفی را به دست آوردیم.

 

من احساسی به جز غرور ندارم. باشگاه نیز از من حمایت شگفت انگیزی انجام می‌دهد. بازیکنان هر روز قلب و روح خود را به من هدیه می دهند. من برای آنها بسیار ناامید شده ام که نتوانستیم سهمیه بگیریم. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم تا در اوایل ماه جولای با انرژی بازگردیم."

دیدگاه‌ها