کد خبر : 1757371 | 02 خرداد 1400 ساعت 23:42 | 63.1K بازدید | 2 دیدگاه

 بیل یاد روزهای جوانی افتاد

یک شادی خاص در روز عزای لسترسیتی (عکس)

وینگر چپ‌پای تیم فوتبال تاتنهام انگلیس توانست شبی رویایی را در کینگ‌پاور بگذراند و مانع از صعود تیم میزبان به لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده شد.

یک شادی خاص در روز عزای لسترسیتی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه" جدال با تاتنهام بحران‌زده باعث شده بود تا خیلی از هواداران لسترسیتی امیدوار به شکست این تیم و رقم خوردن معادلات مثبت در بازی‌های همزمان شوند تا شاگردان راجرز به لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده صعود کنند؛ اتفاقی که تا حوالی دقیقه 77 این‌چنین بود و لسترسیتی با شکست تاتنهام توانسته بود بالاتر از چلسی جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد.

 

اما تعویض هوشمندانه رایان میسون و ورود گرت بیل به ترکیب تاتنهام در دقیقه 68 خیلی زود ثمر داد و گل به خودی اشمایکل سنگربان لسترسیتی باعث به تساوی کشیده شدن بازی شد؛ در ادامه 9 دقیقه‌ای رویایی از ستاره ولزی تاتنهام همه آمال و آرزوهای تیم راجرز را بر باد داد و سبب شد تا چلسی در کنار لیورپول بتوانند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده صعود کنند و این سهمیه را به دست آورند.

 

 

1604712

 

 

گرت بیل در دقیقه 87 و روی پاس هری کین توانست کامبک شاگردان میسون را تکمیل کند و پاسخی به کامبک لستر بدهد و لستری‌ها در خانه در آستانه شکستی تلخ و صعود به لیگ اروپا بودند؛ ستاره ولزی برای محکم کردن پیروزی تیمش در دقیقه 90+6 دبل گلزنی کرد و نسخه لسترسیتی را پیچید تا تاتنهام با پیروزی مقابل لستر در ورزشگاه خانگی این تیم و در کینگ‌پاور، مانع از صعود شاگردان راجرز به UCL فصل آینده شود.

 

 

1604710

 

بیل اصرار داشت بعد از گلزنی چنین دهان خود را باز کند.او پروند لستر را در یو سی ال بست.

 

 

گلزنی امشب بیل در شرایطی اتفاق افتاد که او توانست امشب با دبل خود، تعداد گل‌هایش در این فصل لیگ جزیره را دو رقمی کند و به یازده برساند؛ جالب آن‌که بخش مهم یازده گل زده گرت بیل ماحصل یک هت‌تریک و سه دبل این ستاره ولزی تاتنهام بوده است. او هم‌چنین در این فصل توانست دو پاس گل هم به ثبت برساند در دوری از مادرید، روزهای موفقی را در تاتنهام بگذراند.

 

او حالا باید به مادرید بازگردد و دوران قرارداد قرضی‌اش با تاتنهام به پایان رسیده است و باید تصمیم بیل و متقابل آن تصمیم باشگاه رئال مادرید در قبال این ستاره ولزی چه خواهد بود و آینده وی چگونه و در کدام تیم رقم خواهد خورد؛ او درباره این‌که آینده‌اش چه خواهد بود، امشب به خبرنگاران گفت که تصمیمش را بعد از مسابقات یورو خواهد گرفت و در حال حاضر علاقه‌ای به صحبت در این‌باره ندارد.

 

 

1604711

دیدگاه‌ها