کد خبر : 1757375 | 03 خرداد 1400 ساعت 00:21 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

آقای گلی و بهترین پاسوری لیگ جزیره برای هری کین؛

بهترین پایان‌بندی ممکن برای شاهزاده انگلیسی (عکس)

ستاره تیم ملی انگلیس در آخرین بازی خود با پیراهن تیم تاتنهام توانست دو افتخار بزرگ را در لیگ جزیره به صورت همزمان به نام خود کند.

بهترین پایان‌بندی ممکن برای شاهزاده انگلیسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از رقابت‌های هیجان‌انگیز فصل 2020-2021 لیگ برتر انگلیس، دوئل هری کین و محمد صلاح برای رسیدن به کفش طلا ببود؛ هری کین پیش از جدال‌های امشب توانسته بود در 34 مسابقه 22 گل بزند که 4 گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود. در نقطه مقابل، محمد صلاح ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در 36 مسابقه توانسته بود 22 گل بزند که 6 گل او از روی نقطه پنالتی به دست آمده بود.

 

این رقابت نفسگیر باعث شده بود تا فارغ از دستاوردهای تیمی، هواداران فوتبال چشم‌انتظار تعیین آقای گل لیگ جزیره در هفته پایانی بمانند؛ صلاح در جدال با کریستال پالاس تنها یک پاس گل داد و در گلزنی ناکام ماند تا در رقابت با هری کین نتواند از شاهزاده انگلیسی پیشی بگیرد. اما در طرف مقابل یک گل زد و یک پاس گل هم مقابل لسترسیتی داد تا دو افتخار بزرگ را همزمان در هفته پایانی و در آخرین بازی خود با پیراهن تاتنهام به دست آورد.

 

1604721

 

هری کین با گلی که امشب به لسترسیتی زد و گلی که برای گرت بیل ساخت، هم با 23 گل توانست کفش طلای لیگ جزیره را در فصل 2020-2021 از آن خود کند و هم با 14 پاس گل و بالاتر از برونو فرناندز از منچستر یونایتد، عنوان برترین پاسور لیگ برتر انگلیس را به نام خود به ثبت رساند.

 

درخشش مقابل لسترسیتی باعث شد تا کین با ثبت 23 گل و 14 پاس گل در 35 مسابقه، میانگین در 83 دقیقه یک گل یا پاس گل با پیراهن تاتنهام را در این فصل لیگ جزیره را به نام خود ثبت کند و روزهای رویایی خود در تیم تاتنهام را به پایان ببرد؛ هنوز مقصد بعدی ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان مشخص نیست و به نظر باید برای تعیین سرنوشت او تا پس از دیدارهای ملی و مسابقات یورو 2020 منتظر ماند.

دیدگاه‌ها