کد خبر : 1757396 | 03 خرداد 1400 ساعت 08:19 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سارا خادم الشریعه نگران قطعی برق!

بعد از قطعی برق رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا و نتایج ضعیف شطرنج بازان مرد ایرانی ،نگرانی بانوی اول شطرنج ایران زیاد شده است

سارا خادم الشریعه نگران قطعی برق!

به گزارش "ورزش سه "، قطعی برق در این روزها روز گذشته موجب شد تا شطرنج بازان کشورمان شکست های بدی را در رقابت های قهرمانی آسیا از رقبای ضعیفتر خود تحمل کنند.


بعد از قطعی برق روز گذشته فدراسیون شطرنج در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی و بازتاب گسترده آن در رسانه ها،سارا خادم الشریعه نفر اول رده بندی بهترین های ایران در این رشته در رده بانوان  با انتشار پستی در اینستاگرام از نگرانی هاش بابت قطعی برق و مشکلات آن خبر داد.


سارا ضمن تشکر از مسولین مخابرات بابت رفع مشکل اینترنتش در مسابقات گذشته اش حالا نگران قطعی برق است و از مردم خواسته به او در این رابطه مشاوره بدهند.


خادم الشریعه با حساس بودن قطع شدن ارتباط برای چند ثانیه در رقابت های آنلاین از آغاز تورنمنت بعدی خودش از روزبیستم خرداد و به مدت چهار روز خبر داده است و نگران است قطعی برق دامنگیر او نیز شود.


پست سارا با لایک استاد بزرگ پرهام مقصود لو قهرمان کشور و قهرمان جوانان جهان که روز گذشته با قطعی برق مغلوب حریف مغولی خود شد روبرو شده است.

1604757

دیدگاه‌ها