کد خبر : 1757429 | 03 خرداد 1400 ساعت 11:28 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

"من را تنها گذاشتند"

جدایی اینزاگی از بنوونتو پس از سقوط

فلیپو اینزاگی، سرمربی بنوونتو پس از آخرین مسابقه این تیم در سری آ، اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد.

جدایی اینزاگی از بنوونتو پس از سقوط

به گزارش "ورزش سه"، فلیپو اینزاگی تایید کرده است که بنوونتو را ترک خواهد کرد و گفته که به محض اینکه این تیم شروع به باختن کرد، احساس کرده که همه او را تنها گذاشتند.

بنوونتو با وجودی که پس از 19 بازی ابتدایی فصل در رده یازدهم جدول قرار داشت، در پایان این فصل از رقابت های سری آ به دسته پایین تر سقوط کرد.

بنوونتو در نیم فصل دوم از دیدارهای خانگی خود تنها 11 امتیاز به دست آورده و تنها در یک بازی خارج از خانه، برابر یوونتوس، به پیروزی رسیده بود.

اینزاگی گفت: "وقتی که می بردیم همه با هم بودیم، اما وقتی که شروع به باختن کردیم، من احساس تنهایی کردم.  آنها حتی رسما بیانیه ای منتشر کردند که در آن من متهم شده بودم که پنج دقیقه انتهایی بازی برابر کروتونه را تماشا نکرده ام! من نمی توانم این دروغ ها را بپذیرم. ضروری است که حتی بعد از شکست نیز رشد کنید.

من واقعا ناامید و مایوس شده ام. من و همکارانم روزی 10 ساعت کار کرده ایم."

 

1604828

 

آیا منظور اینزاگی این است که بنوونتو را ترک خواهد کرد؟

 

اینزاگی: "بله. من مسئولیت های خودم را بر عهده می گیرم اما سربلند این باشگاه را ترک می کنم. آرزو داشتم که ببینم بنوونتو به جایگاهی که شایسته اش است می رسد. با این مالکانی که این باشگاه دارد، آنها هر چه که بخواهند را برای بازگشت سریع به سری آ در اختیار دارند.

با این حال من به تنهایی مسئول این ماجرا نیستم. ما پس از قهرمانی با فاصله زیاد در سری B، با سرهای افراشته بازی کرده ایم. خیلی چیزها دست کم گرفته شده اند. غیرممکن است که به این شکل پیشرفت نکنید.

بنونتو و طرفدارانش همیشه در قلب من باقی می مانند. متاسفم که همراهی ما اینگونه به پایان رسید. ما همه چیز خود را دادیم، نباید آن گل را مقابل کروتونه می خوردیم، اما در بازی با کالیاری اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. "

دیدگاه‌ها