کد خبر : 1757452 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

 انتقاد از تراکتور بی انصافی است

گردانی: ماشین هنوز نیفتاده و ما می‌جنگیم

مدافع باتجربه تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد که تغییرات مالکیتی اخیر باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شود.

گردانی: ماشین هنوز نیفتاده و ما می‌جنگیم

به گزارش ورزش سه، مالکیت باشگاه ماشین سازی روز گذشته از محمدرضا زنوزی به یونس قربانی واگذار شد. حبیب گردانی، مدافع باتجربه تیم ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این تغییرات گفت: امیدوارم این تغییرات مثبت باشد. همه دیدند که ماشین سازی سختی های زیادی در این فصل کشیده است؛ هم باشگاه، هم هواداران و هم بازیکنان. امیدوارم مدیریت جدید بتواند جو روحی تیم را تغییر دهد تا انشالله بتوانیم یک نتیجه خوب در پایان فصل کسب کنیم. با آمدن مالک جدید انشالله همه چیز درست می شود. ایشان فوتبالی و به دنبال کمک کردن به فوتبال شهر تبریز هستند.

 

او در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان که با گل دقایق پایانی میزبان، ماشین سازی متحمل شکست شد، گفت: تیم بازی خیلی خوبی انجام داد و می توانستیم بازی را ببریم. ولی بدشانسی دست از سر تیم ما بر نمی دارد و در دقیقه 93 گل می خوریم و شیرازه تیم از هم می پاشد. باید تمرکز خود را بالاتر ببریم تا با کسب نتایج خوب هوادارانمان را که این فصل سختی های زیادی کشیدند، شاد کنیم.

 

مدافع ماشین سازی در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی که تیمش در آستانه سقوط قرار دارد، جو تیم چگونه است گفت: به نظر من هیچ کدام از بازیکنان، مربیان و مدیران تیم اصلا در این فکر نیستیم که تیم افتاده است. فرصت هست و می توانیم در لیگ برتر بمانیم. 8 بازی مانده و این گونه نیست که بگوییم ماشین از الان افتاده است. بچه ها از تمام توان خود بهره می گیرند تا ماشین را در لیگ برتر نگه داریم. بازی های خوبی هم انجام می دهیم ولی در همان بازی نفت مسجد سلیمان هم بدشانسی آوردیم و هم یک پنالتی برایمان گرفته نشد. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم ولی خواهش می کنم در این هفته های حساس داوری ها با دقت بالاتری انجام شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.

 

گردانی که زمانی در تراکتور هم بازی کرده در خصوص شرایط سخت این تیم پس از کنار رفتن از جام حذفی گفت: آنهایی که فوتبالی هستند می دانند که تراکتور در تلاش است تا نتیجه بگیرد. انتقاد از این تیم بی انصافی است. تراکتور تیم خوبی است و در آسیا هم نتایج خوبی کسب کرده است. ولی الان بدشانسی آورده و این بدشانسی ها تمام می شود. آرزوی موفقیت دارم برای تراکتور و انشالله که این تیم بتواند سهمیه آسیا را دوباره بگیرد.

دیدگاه‌ها